Hitler a žid

Hitler a žid

Anotace: O rasismu a o člověku, který byl symbolem holocaustu

Hitler a Žid

Hitler potká neznámého člověka a promluví k němu.“Promiňte,nevíte,kde je nádraží“,zeptal se Hitler.
“Ano, jistě, támhle vzadu odbočíte doleva“, řekl Žid.
“No,vlak mi stejně ujel“,řekl Hitler a podotkl,“my se ještě neznáme“.“Já jsem Mojše Lév a vy?“,zeptal se Žid.
„Já jsem Hitler, Adolf Hitler“,odpověděl.“Tak teď,když se známe a mě ujel vlak,bychom si mohli zajít na kávu,jestli tedy máte čas“,řekl.
“Jistě,pozvání neodmítám“,řekl Žid.Chvíli spolu poseděli v kavárně a popovídali si.
“Odkud vlastně pocházíte pane Hitlere“,otázal se Žid.
“Pocházím z Rakouska a vy pane?“,slušně odpověděl Hitler a také se zeptal na Židův původ.
“Já pocházím z Německa,ale moji předci byli příbuzní Arabů,jsem Žid“,řekl.
Hitler už se na nic neptal,Žida jednoduše odpravil, hodil na stůl peníze a utekl z kavárny.Po chvíli slyší hlas a ohlédne se,ale nikoho nevidí.“To jsem já,Bůh“,ozvalo se.“Proč jsi ho zabil Adolfe“,tázal se Bůh.
“Byl to Žid,nebyl jako já“,řekl Hitler.
“Ale ano všichni lidé jsou stejní a nikdo nemá právo zabít,ať je ten člověk stejný nebo,není“,řekl Bůh.
“Ale vždyť…“,Hitler ani nedomluvil.
A Bůh řekl,“Ty, to Adolfe nikdy nepochopíš".
Autor Slava-THC, 08.09.2004
Přečteno 1329x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (2)
ikonkaKomentujících (2)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Aby to mělo nějaký smysl, měl by Bůh Hitlera potrestat za vraždu. Jinak je konec otevřený a vzhledem k tomu, že Hitler byl masový vrah, tak to vyzní trapně. Jinak to není špatné, jen konec není.

20.07.2012 00:12:34 | vandule

RE: MMovi Hm, víš, v deseti či jedenácti letech nemá člověk zrovna vybroušený styl psaní.

19.09.2005 12:19:00 | Slava-THC

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí