Dotyky

Dotyky

Anotace: Realisticky popis,toho co jsem zazil,nikoliv fantazie!!! To jsou Dotyky a me dalsi.

Dotyky
Proč se mě nedotýkáš, když to potřebuji ...,tvé dotyky mě dávají pocit blaha,pocit spokojenosti. Propletené naše prsty mezi prsty ,to je to co chceš, chci to já a vím ze i ty toužíš po mých dotycích. Nejsem to já, když mě nedržíš v náruči, když potřebuji pomoc,podržet ,. Ptáme se sami sebe ,co jsou to vlastně dotyky... Proč je potřebujeme... Chci cítit tvé tělo,jak mě provokuješ ,jak se opíráš,jak mě hladíš po tváři,jeto krásný pocit ,když na to myslím, ale kde je to teď ? Zbyly mi jen slzy na tváři a ty nikde... Chci tě ,chci se tě dotýkat, držet tě v objeti a šeptat ti krásné věci do ouška... Vzpomínám na to vzplanuti emocí,když se mě dotkneš,tak mam krásný pocit uvnitř sebe a musím se potom dotýkat já tebe ... Ptám se sám sebe ,kdy tu budeš,kdy se mě dotkneš, vteřina je jako hodina, a já jen nesmyslně počítám hodiny a dny, týdny a ty nikde. Prázdnota uvnitř mě , mě jednou zabije ... Čekám na tvůj dech na ten první dotyk až se zase budeme společně dotýkat. Je to něco nepostradatelného bez čeho nemůžeme byt...
Autor Eddy, 09.05.2012
Přečteno 837x
Tipy 2
Poslední tipující: Lucy Susan
ikonkaKomentáře (5)
ikonkaKomentujících (3)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Krasne napsane;-)!!!

20.05.2012 21:41:38 | nepřihlášený komentátor

DEKUJI, sem rad ze se to nekomu libi ,vazim sitoho :)),ovsem budou tu casem i lepsi, clovek musi zjisti vcem se musi zlepsit. atd.

21.05.2012 01:15:24 | nepřihlášený komentátor

spíš pocitovník než úvaha ale není to - v kategorii pocitovníků - špatný :o)

11.05.2012 00:17:33 | hanele m.

takze nic moc ? ...nelibi se ...

11.05.2012 00:35:40 | Eddy

napsala jsem že to není špatný - jediný co mi výrazně vadí je "ouško" - jinde než v dětské poezii nebo v parodii na milostnou poezii zdrobněliny nemám ráda
taky jsem takových věcí napsala hromadu - člověk to ze sebe v tu chvíli musí dostat - ale taky jsem takových věcí už hromadu přečetla - čtenář, pokud není adresát/ka - se pak už nemá po prvním přečtení proč vrátit
což neznamená že bys měl s psaním seknout - naopak - piš dál a najdi svůj styl aby bylo proč se vracet víckrát :o)

11.05.2012 07:10:25 | hanele m.

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí