Zasvěcená

Zasvěcená

Anotace: Listopad 2010

Ač nepravděpodobná, jsou pradávná tajemství už po staletí předávána do dalších generací...

Za svitu měsíce, když vnímám jen tichý tep svého srdce a jemnou vůni z bylinek, není těžké věřit. Sešlost rádoby přátel se dávno rozešla a jen my dva se věnujeme Rituálu Krve. Jen tehdy se dá pochopit, co vlastně schovávají Prastaří ve svých podzemních sálech. Úzce spojeni s Matičkou Zemí, stravováni Ohněm, navrací se skrze nás a předávají nám své Touhy.

Pootevřu ústa a s náznakem očekávání zakloním hlavu. Na nebi září milióny hvězd, září ku větší slávě budoucích Proroků. Dokážu si představit ostré drápy Nicoty zaseknuté do mého těla. Křik, přidušený hned u zrodu horkým polibkem tvých rtů, by nebyl ani tak ustaršený jako plný naděje.

Zapálím další svíci. Modrou, za svobodu. Ještě pořád můžeme nazí tančit po nocích a vzývat pohanská božstva. Rozseknu si kůži na zápěstí a těch pár karmínových krůpjejí nechám stéci do misky, kde smíchají se s mlékem. Z koruny staré jabloně slétne maličké fialové stvoření. Sídhe, ačkoli vrtošiví, škodolibí... Jsou odkázáni na smečku bezbožných psů, kteří nejsou ochotni otevřít oči a uvěřit.

A když konečně prozřou, což se často nestává, nepřestanou se divit.

Byla jsem zasvěcena. Už svým narozením pod správnou hvězdou, svým jménem a tajnými tužbami... Byla jsem předurčena vidět... Sídhe, duše, Prastaří, bytosti jiným skryty se občas za svitu čarokrásné Luny zjevují.

Zjevují se čarodějničce, která byla zasvěcena krví.
Autor E.deN, 24.05.2012
Přečteno 720x
Tipy 9
Poslední tipující: Frr, MissMelancolic, Anjesis, Samantha Graham
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí