podobenství o počítačích a buddhismu

podobenství o počítačích a buddhismu

Narazil jsem na internetu na zajímavou knížku o buddhismu: vyšla pouze v angličtině a já si uvědomil, že některá knihkupectví umožňují pohodlně objednat knížky ze zahraničí, pokud znají název a ISBN. Tak jsem se rozhodl si stránku s knížkou vytisknout. Mačkám Ctrl+P ve Firefoxu a nevidím tam tiskárnu, kterou chci. Pamatuji si, že s tímto jsem měl problém, ale že tato tiskárna byla v dialogu prohlížeče PDF (Acrobat Readeru). Řešením je tedy vytisknout ve Firefoxu stránku do PDF, PDF otevřít v Acrobat Readeru a to pak vytisknout na tiskárně. Trochu přes ruku, ale proč ne.
Tisknu do souboru do složky Dokumenty. Koukám pak do Dokumentů, ale soubor tam nevidím! Zkouším jiný název: stále ne.
Za chvíli jsem na to přišel: pracuju virtuálně na vzdáleném počítači. A to PDF se ukládá nikoli na tento virtuální počítač, ale do reálného notebooku, na kterém fyzicky pracuju! Dívám se do složky Dokumenty na notebooku: a voila, soubory tam jsou.
Co z toho plyne? Spletl jsem si, kdo jsem já. Považoval jsem se za jistou virtuální bytost, konstrukt: který zakrýval mé reálné, mně nejbližší já, stejně jako maximalizované okno virtuálního počítače zakrývá reálný počítač, na kterém ve skutečnosti pracuji.
Autor danielsoft, 07.10.2020
Přečteno 280x
Tipy 1
Poslední tipující: Marten
ikonkaKomentáře (2)
ikonkaKomentujících (2)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

...jo, nejde o to, co chceš...ale jak toho dosáhneš...jinak je to jen sen...člověk je realitou (ši)zen....;-)

08.10.2020 14:04:01 | Marten

Všechno je jen májá. :-D

08.10.2020 11:42:09 | Lighter

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí