Svět je plný kouzel

Svět je plný kouzel

Anotace: Stojím na kopci, uvolněná, téměř nehybná............ a ať mi už nikdo neříká, že neumím napsat nic čistě pozitivního...

Stojím na kopci, uvolněná, téměř nehybná. Všude pode mnou jenom tráva, obrovské nekonečné zelené plochy, vlnící se v záchvěvech větru, úplně stejně, jako oceán. Ve vlnách vidím skotačit větrné koně a vzdušná hříbátka, tak nadšeně, až místa od míst lehají pruhy stébel nenávratně k zemi.
Asi jim to působí radost.
Pak se mezi nimi vynoří i jedna zemní velryba a několik velkých platýzů se stejnou podstatou, naladění očividně stejně dobře, jako ti neposední synové a dcery vzdušných proudění.
Vždy se na několik chvílí vytyčí do výšky, aby se hned o pár sekund později opět na nějakou dobu ztratili v hlubinách země.
Jedno zvědavé hříbátko šťouchne do velrybí ploutve čumákem, a když zjistí, že mu neublíží, nadšeně vyskakuje na její hřbet a veze se, dokud ta zase nezapluje pod úroveň pevné půdy pro nohy.
Vítr mi hází vlasy do tváře a přináší mi mezi svým vlastním ševelením i útržky ržání svých potomků a velrybích tónů.
… a pak se za mými zády zjeví konečně i on.
Přiletěl.
Na svou neobvyklou velikost přistál neobyčejně tiše, tak tiše, že jsem si ho ani nevšimla, ale to už jeho druh umí. Složí křídla a jeho jasně zelené šupiny se zalesknou v jasu zapadajícího slunce.
„Krásné, viď,“ posadí se vedle mě, a zadívá se také do obzoru: „Tenhle svět je stále plný kouzel, maličká,“ zašeptá, a mě nezbývá, než přikývnout, svět je vážně plný kouzel.
Autor Anjesis, 30.11.2012
Přečteno 1045x
Tipy 6
Poslední tipující: Aiury, Joe Vai, Nergal, brooklyn
ikonkaKomentáře (5)
ikonkaKomentujících (4)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Ooch ... krásný svět snů a fantazie :3 :))

18.05.2014 22:14:15 | Aiury

nějak sem to přehlídl.. :(
to by byla škoda; )
pěkně... :)

02.12.2012 21:14:36 | Joe Vai

zemní velryba...hmm :)

02.12.2012 20:51:49 | Nergal

Neznáš? Docela zajímaví tvorové ;-)

02.12.2012 21:08:09 | Anjesis

nene neznám, ale rád popustím uzdy fantazie :)

02.12.2012 23:50:14 | Nergal

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí