Motýl v zádech

Motýl v zádech

Anotace: sen :)

 

  Seděla jsem na vyhlídce na jednom z pařezů. Byla to taková čerstvá mýtinka, ještě tu ve vzduchu visela vůně jehličí a smůly. Lesní jahody, maliníky a ostružiníky vycítily svou šanci a vyrazily směrem vzhůru, užívajíc si pád vlády lesního stínu. Viděla jsem odsud dolů na řeku klikatící se mezi horami. Slunce zrovna vycházelo a vysoušelo zbytky rosy. Neptejte se, co jsem v tak brzkou hodinu dělala skoro na vrcholu kopce, sama, v letních šatičkách, bez svetru a s knížkou. Byla jsem tam prostě ráda.

  Slunce po chvíli nabralo na síle a začalo pálit, tak jsem si sundala ramínka šatů z ramen a šaty stáhla na boky, abych nachytala trochu zlata na tělo. 

  Byla jsem zabraná do děje knížky, když mi cosi pošimralo záda. Na bedra mi dosedl motýl. Ale jaký motýl! Měl neuvěřitelné rozpětí křídel, rozhodně víc, jak půl metru. Nožky položil zrovna na má nejcitlivější místa. Jeho tykadla mě šimrala na šíji. Byl to tak úžasný, snový pocit, až jsem se třásla. Užívala jsem si pohled, který se mi naskýtal při pohledu přes rameno. Mám křídla! Oranžovo žlutá, trochu dookrova, pomalu se zavírající a zase se otvírající lehounká křídla.

  V jednu chvíli jsem se ale zajíkla bolestí. Motýl se začal prokousávat kůží k páteři. Pak už si nic nepamatuji.

Autor Týna, 31.01.2015
Přečteno 860x
Tipy 7
Poslední tipující: danaska, Frr, Monversol, A. L. McCawley
ikonkaKomentáře (6)
ikonkaKomentujících (4)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Já mám fobii z pavouků a teď abych se bála i motýlů. Napsala jsi to velmi sugestivně. ST.

29.08.2017 18:18:29 | danaska

Motýli jsou potvory, i když se nezdaj ;) A díky :)

29.08.2017 20:51:46 | Týna

to nic, milá Týno, to byl jen vyslanecec andělů-jejich agent zvaný motýl
páteř-ík :-ST* :-D***

29.08.2017 18:13:53 | Frr

Myslim, že by se měly aktualizovat atlasy motýlů! :)

29.08.2017 20:48:24 | Týna

A já tebe děsím?? =D
Wow, poutavá fantazie...

01.02.2015 22:25:07 | A. L. McCawley

Oproti Tobě jsem jen slabej čajíček ;)

01.02.2015 22:25:56 | Týna

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí