Strašáci

Strašáci

Anotace: Mezi strašáky...

Strašáci, pole, nad nimi nebe, vlekle utíkající dny, při bouřkách ještě pomaleji. Strašáci stáli, ani nedutali, ale všichni špačci v okolí tušili jejich přítomnost, i přes to ticho, možná právě kvůli němu. Dál ty zdánlivě neškodné stohy slámy, převlečené za něčí tetičku, stály v poli a čekaly. Čekaly? Snad ani ne, možná v nich byla naděje, že všichni ptáci přeletí, bez mrknutí oka, bez pozornosti vůči nim, ale tak to nebývá. Ptačí zobáčky mají nutkání dloubat i do té sebemenší skulinky. Strašáci stáli, jako přikovaní, ničí síla je nedokázala vytrhat z hlíny, ale i přes svou vytrvalost byli občas oslabeni veselým štěbetáním okřídlenců. Jejich hlavy se pomalu rozpadaly, stébla slámy létala ve víru po celém poli, usazovala se v brázdách. Jejich těla se tenčila, ale zůstávala. Až by se řeklo, že museli mít opravdu vydatnou stravu. A tak dál stáli v poli, při dešti se na sebe dívali do kaluží, viděli své zašedlé obrazy, kalná voda ve všech útrobách.A sami už to nedokázali snášet. Začali doufat v brzkou zkázu, v nálet špačků, kteří zničí toto bezduché postávání.
Nebo alespoň vypíchnou oči.
Autor MarbeCtuals, 04.12.2014
Přečteno 841x
Tipy 3
Poslední tipující: Jort, Robin Marnolli
ikonkaKomentáře (2)
ikonkaKomentujících (2)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

vítej...

...formu bych asi volil jinak...na čtení je toto dost nepřehledné, jinak celkem zajímavé.
RM.

04.12.2014 23:39:54 | Robin Marnolli

To je pravda, odráží to rozházenost mého života i formou. :D Nicméně, děkuji za přečtení i komentář :)

04.12.2014 23:49:40 | MarbeCtuals

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí