Komu lžu?

Komu lžu?

Ano, andělé chodí občas mezi lidi. Dostali pověření, tak jdou. Mně povídá: "Dneska se ještě nic neděje, ale od zítřka uvidíš vždycky a všude světlo. Takže si pamatuj, když to bude světlo červené, tak zbývá někdo, komu lžeš, jakmile se změní na zelené, není na světě nikdo, komu bys lhal. Asi chápeš, která barva ti zaručí nanebevzetí."  A byl pryč.

Víte, to mě na andělech vždycky sra... mrzelo, že jsou tak věcní a nikdy se nezdrží ani o vteřinu déle. Z lidí jim v tomto mohou konurovat snad jedině psychoterapeuti.
 
Ale světlo druhý den opravdu svítilo. Červené. Nepřekvapilo mě to, lhal jsem mnoha lidem. Manželce, synovi, nejlepšímu kamarádovi, šéfovi, chlapci od Hare Krišna, i tomu bezdomovci, co po mně chtěl, abych udělal dobrý skutek. Jsou takových stovky, kterým jsem lhal a lžu.

Chci do nebe. Začal jsem říkat pravdu. Jako když si obujete tretry s hřebíky dovnitř. Strašlivé nepohodlí, vykolejení. Ačkoliv podle Boha Stvořitele bychom se měli v pravdě cítit jako doma. Takže jsme opravdu tolik uhnuli? Chci do nebe. Přestal jsem lhát. Podle mého, říkám už všem pravdu. Světlo však stále svítí červeně. Komu doprdele stále ještě lžu, komu ještě pořád lžu...?

Autor JaJarda, 17.02.2018
Přečteno 672x
Tipy 10
Poslední tipující: Kyška, CoT, ewon, Martinecka23, Luky-33, Anděl, Aiury
ikonkaKomentáře (5)
ikonkaKomentujících (4)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Teď už možná nikomu... Neboť pokrok nelze zastavit:-)

23.09.2019 20:06:37 | Kyška

když to člověk neví, tak to není lež, ale uvádění v omyl. ;-)

10.03.2018 12:33:53 | ewon

Hmmm...přečetla jsem si co máš rád na Tvém profilu. existuje také milosrdná lež. a své lži vykoupíme jinými dobrými skutky. často lžeme sami sobě. ale někdy to prostě je potřeba. moc se mi líbí. *ST*

18.02.2018 08:09:39 | Anděl

Ve tvém komentáři jsem našel to, co jsem zamýšlel.

18.02.2018 08:49:20 | JaJarda

Tak to jsem ráda:)

18.02.2018 08:53:01 | Anděl

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí