Řekni Vesmíru svá přání..

Řekni Vesmíru svá přání..

Když poprvé měla možnost vidět jeho úsměv na starých fotkách, uvědomila si, že vidí přesně to, co celou dobu věděla, že se skrývá pod jeho aktuálně smutnou "podobou".
Tehdy ji začal zajímat ještě víc, než dřív.

Od té doby si také přála ten úsměv vidět aspoň jednou naživo - v domnění, že on v jeho současné situaci ho už dlouho není schopen.. Prosila v duchu Bohy, Osud a Život, aby mu schopnost TAKHLE se smát vrátili.. a pomáhala jim, jak jen dovedla nejlíp.

Pak se ukázalo, že on to umí, jen se prostě takhle nesměje s ní.. Jak jednoduché.. nikdy předtím ji v její namyšlenosti tahle naprosto pravděpodobná a logická možnost nenapadla.

Vesmír přesto splnil její přání doslova - jemu jeho schopnost nesebral, nebo možná vrátil.. pro ni přihodil lekci o vlastní ješitnosti, žárlivosti a potřebné pokoře.
A dal jí, přesně,jak si přála, možnost ten úsměv uvidět zblízka.. Jen nebyl určen jí..

Moudro na závěr? Dávejte si bacha na přesnou definici toho, co si přejete - zvlášť, když o sobě víte, že vám Vesmír přání plní :-)
Autor Dája K, 19.02.2020
Přečteno 473x
Tipy 7
Poslední tipující: Kapka, Wahadahaku, umělec2, Miss_Rosa
ikonkaKomentáře (5)
ikonkaKomentujících (5)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

To přeci nemuselo tak být! Co když se sml právě s ní nejvíc a ona si jen myslela, že to s ní se nesměje! Není potřeba vždy hledat ještě za tím jinou osobu... Jestli ta báseň je te života, tak si myslím, že to bylo opravdu hodně náročné období pro všechny zúčastněné. A co Ty víš, třeba se teď směje - jenže on úsměv mnohdy maskuje dost těžké deprese. No,nic, tohle je ale literatura. A ty píšeš moc dobře, protože to budí emoce, jak vidíš.

30.09.2020 00:41:50 | Pan Pálavský

Zajímavé k zamyšlení.

04.03.2020 09:09:55 | Kapka

Vesmír, že je tak blízko? U nás tady je.

19.02.2020 08:58:37 | umělec2

Och, to je tak pravdivé. Velmi populární současné téma. Měli bychom ho šířit dál co se dá. Pozor na přání... Ať už ve vztazích nebo jiných oblastech života. Přeji mnoho krásných úsměvů jen pro tebe :)

19.02.2020 08:44:20 | Miss_Rosa

Moc děkuji :-)

19.02.2020 08:49:25 | Dája K

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí