Švehla končí s pitím

Švehla končí s pitím

Švehla se cestou domů z hospody tak těšil domů, že se rozhodl usednout v parku na lavičku. Zde usnul. Hlavu měl zakloněnou, ústa otevřená jako kasičku, nohy doširoka rozevřené. Jedna ruka ochable ležela na koleni, na druhé si seděl. Takhle ho tam našel Lexa a dostal nápad.

Přidřepl si za lavičku, prostrčil ruku skrze žbrdlýnka a položil ji Švehlovi do rozkroku. Když Švehla nereagoval, zmáčkl. Švehla vydal zvuk. Lexa zmáčkl ještě jednou, víc. Švehlovi to v ústech zabublalo, potom zachrčel a probudil se. Podíval se do klína a přišlo mu to od sebe nestoudné, že spí s rukou mezi nohama. Chtěl celou věc napravit, ale s hrůzou zjistil, že ztratil s rukou spojení. Ihned si pomyslel, že je to následek jeho dlouholetého pití. Několik lidí mu v životě prorokovalo špatný konec a Švehla teď věděl, že ten konec právě nastal. Na jednu ruku je ochrnutý, a to určitě není všechno.

Protože opilý byl vždy hodně lítostivý, začal plakat sám nad sebou. Chtěl si utřít slzy, a v ten samý moment se mu nevědomky podařilo sesednout z ruky, té vlastní, tudíž si začal otírat špinavou dlaní oči. Ale Lexa, ďábel, začal Švehlu zezadu otírat také. Tak Švehla překvapeně sledoval, že má jednu ruku navíc. Přičetl to vypitému alkoholu a dospěl k rozhodnutí, že s tím přestane.

"Ode dneška končím s chlastem!" vykřikl a chtěl vztyčit dva prsty k přísaze. Bohužel se mu nepodařilo najít správnou ruku...

Autor JaJarda, 25.01.2014
Přečteno 709x
Tipy 14
Poslední tipující: Joe Vai, mosquito, angellka, Truckle, Radhuza, Martinecka23, poeta, jitoush, Robin Marnolli
ikonkaKomentáře (7)
ikonkaKomentujících (2)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Tleskejte ručičky, tleskejte vesele. Jedna, dvě. Jedna, dvě, tři. A! Sakra! To je ruka nebo chobot? Jako co jsem to vlastně usnul? Jako co jsem se probudil? Nevíš ty opice jedna blbá? Tlemíš se, protože máš v hubě nacpaný na štorc banán. Takže nevíš. Hele sbal ty noviny a bágl, jdeme domů. Tam se to všechno rozčísne. Buď budu před barákem, v hubertusu a s vopicí za krkem, hledat po kapsách klíče, a nebo mě seřve stará z našeho stáda až uvidí, že se vracím s tebou. :O)

25.01.2014 23:53:07 | Tichá meluzína

Ty jsi Švehla!!! :)))

25.01.2014 23:56:43 | JaJarda

Ne. Já sebou šlehla. Smíchy po přečtení tvé povídky. Trááááádddááááá. Já jsem slon. Teda -ice, a čekám na Švehlu uprostřed stáda, s čím, že se to zas vrátí domů? Holomek jeden stará! :oD

26.01.2014 00:03:00 | Tichá meluzína

No jo, je to Švehla... :))

26.01.2014 00:12:35 | JaJarda

Když už tak -ová. A Marie k tomu. Celý den se můžu ulítat za stádem, jak hledáme něco k sežrání, tahám za sebou dvě slůňata jako magor, a ten pacholek nikde. Ale já mu to spočítám až se vrátí. Dostane pěkně chobotem mezi oči. Jestli mě nepřestane s tím chlastem štvát, prodám ty jeho kly na knoflíky. Kdo se má pořád starat o ty spousty opic, co už sebou přitáhnul. V celé džungli už začínají docházet banány. Jestli zase nějakou přitáhne se slovy: "Miláčku vedu ti domácího mazlíčka." Tak ho s ní pošlu do supermarketu. :O)

26.01.2014 00:44:41 | Tichá meluzína

Sloni jsou jen pro zlost, zvlášť v lednu...

26.01.2014 00:51:05 | JaJarda

No sorry. Tak já už budu mít chobot nahóru. To prý nosí štěstí. :Ob

26.01.2014 01:22:55 | Tichá meluzína

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí