Poslední slovo

Poslední slovo

Všichni kolem kulatého stolu pocítili chladný závan, bylo to znamení, že ctihodné Pouzarové, médiu, se podařilo zprůchodnit tunel mezi živými a mrtvými. Karel se nadechl k proslovu, ale Pouzarová ho gestem zarazila. Ještě nebyl čas dotazovat se ducha zesnulé manželky.

 

Pouzarová se silně soustředila, všichni cítili vibrace a víření vzduchu. Kolem se ochladilo. Konečně Pouzarová usoudila, že duch je přítomen beze zbytku a vybídla Karla: "Duch je připraven. Hovořte!"

 

Karel řekl Pouzarové: "Jo!", ihned se obrátil směrem, kde si myslel, že se vznáší jeho zesnulá žena a vítězoslavně zakřičel: "A ty zase neumíš vařit!"

 

Muselo to tak být. Poslední, co na něj jeho žena zaryčela, než ji vzápětí ranila mrtvice, bylo: "Nedovedeš spravit ani pitomou zásuvku, lemple!"

 

Každý musí uznat, že tohle si Karel nemohl nechat líbit...

 

 

 

 

 

Autor JaJarda, 08.02.2014
Přečteno 492x
Tipy 18
Poslední tipující: angellka, Radhuza, Joe Vai, jitoush, Luky-33, Petros, Martinecka23, hanele m., Jan Voralberg, poeta, ...
ikonkaKomentáře (3)
ikonkaKomentujících (2)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Jak typické :o))) ta potřeba posledního slova je prostě neodolatelná :o))

08.02.2014 13:30:03 | Martinecka23

Když to jde, tak proč ne...? :)

08.02.2014 14:43:12 | JaJarda

no z tvého dílka vyplývá, že i když to vlastně nejde, proč ne :o)))

09.02.2014 18:28:46 | Martinecka23

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí