Plán

Plán

Ten muž dlouhá léta plánoval, že se zbaví manželky. Nepomýšlel na rozvod, rovnou si usmyslel, že ji zabije. Rozvod byl v jeho okolí společensky nepřijatelný. Manželka byla osoba zlá, hádavá, tvrdohlavá, lakotná, prostě nemožná. Jenže se ukázalo, že zabít někoho tak, aby si všichni říkali, že to byla nešťastná náhoda, není jen tak.

 

Muž probral ve své představivosti mnoho variací na vraždu, maskovanou za souhru okolností, ale pokaždé narazil na slabiny. V případě prozrazení by svou manželku bez většího zdržení následoval, tím si byl jistý. Tam, kde žil, se takové věci řešily velmi rychle. Ale potom přišel ten rozhovor.

 

Byl to rozhovor dlouhý a závažný. Netýkal se přímo jeho ženy, ale on vycítil příležitost. Toto je způsob, jak se jí zbavit, a to naprosto neodhalitelně a tudíž bez postihu. Muž v duchu zajásal. Řekl své ženě o rozhovoru. Celá se roztřásla a pravila, že se musí ihned vystěhovat. Muž souhlasil. Beztak se mu ve městě pranic nelíbilo. A tak se i s oběma dcerami vydali na cestu.

 

A právě během stěhování naplnil muž svůj plán. Šli rychlým krokem, dívali se kupředu, dcery hodný kus vepředu, byly mladé, plné síly, potom muž, žena nakonec. Muž se shýbl, jako by si chtěl upravit botu. Žena jej předešla. Muž se napřímil a náhle vzrušeně zvolal: "Já myslel, že jsme široko daleko sami a vida, tamhle za námi jde další rodina!" Žena podlehla zvědavosti a otočila se. Tohle Lotovi vyšlo...

 

Autor JaJarda, 28.02.2014
Přečteno 495x
Tipy 14
Poslední tipující: Joe Vai, angellka, Martinecka23, zelená víla, drew, hanele m., Luky-33
ikonkaKomentáře (10)
ikonkaKomentujících (4)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

I ty lichoběžníku jeden. :oD Takhle dotvořená Bible by mě i mohla bavit. Vše pěkně vysvětleno, žádné záhady a zmatky. :oD Neboj, nebudu to po tobě chtít. Nevděčná a nevýdělečná to práce v dnešní době. Ale za tuhle miniaturku ti patří ST. Opravdu se povedla a nápad je to dobrý a veselý. :O)

28.02.2014 23:54:50 | Tichá meluzína

A soli není nikdy dost...

01.03.2014 07:40:06 | JaJarda

AŤ ŽIJE MRTVÉ MOŘE. :oD

01.03.2014 08:30:10 | Tichá meluzína

Na tu zvědavost se dá u ženský spolehnout, to je tutovka :-)

28.02.2014 22:50:24 | Luky-33

Proto ten plán nemohl vybouchnout...

01.03.2014 07:40:24 | JaJarda

Já si taky myslím, že když se jedná o definitivní likvidaci drahé polovičky, tak nejsou na místě nějaká polovičatá, nebo snad nedomyšlená řešení. Transformace manželky ve stavební prvek obohacený o jód se v tomto případě jeví jako demonstrativní ukázka mužského smyslu pro praktičnost. :-)

01.03.2014 08:53:52 | Luky-33

Čím je manželka robustnější postavy, tím více je z ní soli

01.03.2014 09:04:46 | JaJarda

Ve světle výše uvedeného je ale opravdová záhada, jak vlastně mohla vniknout pohádka Sůl nad zlato v té podobě, ve které ji všichni známe. O tzv. Lotově metodě v ní totiž není ani slovo. Esi si dobře vzpomínám, tak Maruna tenkrát vyřešila solný deficit úplně jináč.

01.03.2014 09:31:15 | Luky-33

ááá, další do mé sbírky oblíbených biblických momentek :o)

28.02.2014 22:45:13 | hanele m.

Zaručeně pravdivých... :)

01.03.2014 07:50:50 | JaJarda

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí