Semínko

Semínko

Anotace: ..není jednoduché být potravinou

Semínko

Dovolte, abych se představilo. Jsem semínko a moje matka je řeřicha. Taková matka to nemá jednoduché. Napřed zakvete, pak nás děti piplá, až jsme jen vypadnout do života. Moc se s námi ale nepomazlí.

Přijde takový otrapa a matku setne. Všechny nás střepe kamsi, no fuj. To mě teda nebaví, říkám si.

Teplo tady je, to jo, ale jinak hnus. Když jsem se z toho všeho vzpamatovalo, byla tma. Šusteli jsme v nějakých pytlících. Nebylo to hezký.

Ale pak to přišlo. Nějaká voňavá ruka nás vzala, ustřihla vchod a pustila na vzduch. Ta slast, to byla paráda.

Pak ťuk ťuk a padala jsme na cosi měkkého. Joj a to vlhko !

Velmi příjemný, říkali jsme si s bráškama. Pak klid a pořád teplo.

V první chvíli jsem nevědělo, co mám dělat. Ale bylo mi hezky. A ejhle, co to ! Aniž bych chtělo, začalo se mi něco tlačit z prdelky. Takový bílý a já jsem tím sálo tu vlhkost. No u matky bylo hezky, ale toto byl tedy zážitek.

Nevím, jak vám to mám popsat, ale bylo to super. Najednou jsem cítilo, jako že snad zakořením. Ale co, kořínek v tom příjemnu, ale já začalo taky růst.

Matka mi stihla o tom něco říct. Je to mazec ! Napřed lístky, to jsem vědělo. Pak stoneček a krásně jsme se vyhřívali na sluníčku. Teď jsme závodili s bráchama, kdo bude vyšší. Neznám lepší pocit.

No co vám mám povídat, všichni jsme si to užívali.

Kdo řekl, že štěstí je nekonečné ? Není.

Sluníčko svítilo a my šťastně rostli.

Prvně a naposledy jsem vidělo ten nástroj. Takový divný se rozvíralo a šmik šmik. Au, au a už ležím na nějakým divným,hodně mastným.

To ještě nebylo to nejhorší. Ten pěkný a voňavý otvor se otevřel a vycenil na nás cosi bílého a chramst.

Pomóóóc, chtělo jsem mít taky děti !

Autor pocit, 13.02.2018
Přečteno 465x
Tipy 4
Poslední tipující: Iva Husárková, Anděl
ikonkaKomentáře (2)
ikonkaKomentujících (2)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Hezky...řeřich mám vždycky plnou zahradu. těch pnoucích...jsou nádherné.

14.02.2018 08:23:20 | Anděl

to je taaak.... roztomilounké:-) a tak..hlubké:-)

13.02.2018 22:01:16 | ROSA ŽIVOTA ZRAKEM VNITŘNÍM OSVÍCENA

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí