Optimistův den

Optimistův den

Probudil jsem se o hodinu a půl později a zjistil, že mému budíku došla baterie. Perfektní: spánek navíc! Co víc si může člověk přát! Chtěl jsem si vzít z ledničky šunku k snídani, ale zjistil jsem, že je prošlá. To je ale také velmi dobře: alespoň zhubnu. Jak jsem šel před dům, zjišťuju, že mi někdo ukradl auto: jako na zavolanou, stejně jsem chtěl svůj vozový park obnovit a nové auto bude lépe podporovat emisní normy Evropské unie. Takže do práce autobusem. Zapomněl jsem si koupit jízdenku a pokutoval mě revizor. Z toho vidím, že civilizace funguje, všechno je pod kontrolou, další obohacující zkušenost. Do práce jsem dorazil o dvě hodiny později: ztráty způsobené jednak nefunčním budíkem a jednak delší cestou autobusem místo autem. Ihned jsem obdržel výpověď na hodinu z důvodu absence na pracovišti. Na něco takového jsem čekal: nové výzvy, pracovně se posunu jinam: celý se tetelím blahem. Jak tak jdu v euforii z práce, srazí mě na přechodu tramvaj. V sanitce si říkám, jaká to bude poučná zkušenost, když uvidím náš zdravotní systém zevnitř. Když poté uléhám v nemocničním pokoji do postele, hodnotím dnešní den jako ohromně obohacující a těším se, co nového krásného mi přinese ten další.
Autor danielsoft, 03.12.2021
Přečteno 288x
Tipy 9
Poslední tipující: Marten, zdenka, Lighter, Vivien, mkinka, paradoxy
ikonkaKomentáře (1)
ikonkaKomentujících (1)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Není nad to umístit vše do náležitých kolonek aneb prý všechno zlé je k něčemu dobré? Bude pokračování? Optimisticky, jak jinak, se správně otočeným emotikonem :-)

03.12.2021 10:51:43 | Vivien

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí