noční esemeska

noční esemeska

Tak prdelko, dobrou noc. Ja u jdu spat. Vis, ty jsi pro me jako naslapna mina. Jsi mladej, sexy a k tomu chytrej! Jak rikam-naslapna mina. Mej se hezky, dobrou *-) M.

/m2/
Muž mejch snů už od pohledu. Moje věková kategorie, krásný oči, vousy, krásnej úsměv, smysl pro humor.
A má fajn přítele.
Poprvý, když jsme se tajně líbali na záchodě, myslel jsem právě na jeho přítele. Jak teď sedí na baru a naivně cucá bacardi s colou. Moc dobrý pití. Stejně jako m2. Moc dobrej milenec.
Jezdívali jsme za město k lesu, schovávali jsme se. Okusoval mě. Kousek po kousku jako jablko, až k ohryzku. Imponovali mi jeho ruce. Silný chlapský ruce schovaný ve svetru, kterej mu dělal ještě větší ramena, než měl. Stejně jako piercing, kterej žádná ženská v životě neuvidí, protože zrovna tyhle partie jeho těla jsou ženám skrytý. Díky Bohu za to, že ženská nejsem...
Zážitek. Zážitky.
Superkrásně voněl. A stále voní. A ví to. Proto si schválně sedal a furt sedá na bar. Abych ho cejtil. Motá mi hlavu, strašně mi motá hlavu. Pokaždý, když přijde, tak bych ho nejradši spolknul. A zapil. Když se směje, tak se mu stáhnou oči, jako by mu do nich svítilo sluníčko. Hluboký oči. Nejsou hluboký...jsou...jako když upravuješ fotku a přidáváš kontrast...hluboký.
Museli jsme to ukončit. Tolik vášně, vzrušení, síly a napětí. Pokaždý, když jsme se viděli jsem se klepal jako na první schůzce. Ptával se co se mnou je. Byl jsem prostě natlakovanej. Bože, jak ten se uměl dívat! A nejen dívat.
Líbal rychle. Zběsile. Chytil mě kolem pasu a zaklonil. A líbal. Kolikrát jsme museli vypadat jako předpietní socha, protože jsem se přistihl, jak mám v tom záklonu spuštěný ruce a dávám povel jenom jazyku. Ovládal mě. Kdyby řekl: "Pojď, vyser se na školu, utečeme.", tak to udělám. I teď bych to udělal...kdybych byl single. A už tehdy jsem věděl, že by to do budoucna neklapalo. Ale udělal bych to. Možná i z toho důvodu, abych to mohl ukončit. A potom ho jen tak potkat v baru a toužit po něm. Vidět, jak mě svlíká očima a jak mu skáče srdce z hrudi. A cejtit to samý.
A děje se to.
Je to tak, jako když se ve vodce rozpustí touha a nenávist. Možná i láska, ale střízlivá. V kombinaci s cigaretou se to všechno přelije do piva a jeden to pusou předá do pusy tomu druhýmu. Tak to byl náš vztah. Naše vídání. Divoký, chaotický, zmatený. Úžasný.
A to vodku nepiju. Pro něj bych ji pil. Tehdy.
Možná pro to všechno nejradši využiju situace, když přijde sám a namíchám mu absinth se spritem. Nechutná mu, mě ale jo. Ale i tak pijeme z jedný skleničky a já čekám, až bude dost na káry na to, aby se mnou začal na ostro flirtovat. A on to dělá. A mě se to líbí.
Jsem strašná svině

:)
Autor bunnybunny, 20.03.2012
Přečteno 706x
Tipy 2
Poslední tipující: 11477, zaba.zuzla
ikonkaKomentáře (5)
ikonkaKomentujících (4)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

děkuji..)

30.04.2012 23:43:15 | bunnybunny

mně se to moc líbilo

02.04.2012 20:43:56 | 11477

Smajlíci v textu mi nijak nevadí, je to citát esemesky a navíc v dnešní době, kdy všichni ví, co kterej smajlík znamená si myslím, že to nevadí.
Chválím opravu těch velkých písmen. Hned je to opravdu lepší. Opticky to vypadá líp a líp se mi v tom i čte. BTW (nesnáším zkratky :-)) ) kdy bude další díl??

20.03.2012 18:41:19 | zaba.zuzla

velký písmena už jsou ok, koukám - eště pryč smajlíka, do textu nepatří
strč si ho do pr..ologu :o)

20.03.2012 18:34:27 | hanele m.

Stejný problém jako u předchozího dílka. Ta velká písmena na začátcích vět tam vážně chybí. Opticky.

20.03.2012 09:09:03 | zaba.zuzla

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí