Srdce a rozum

Srdce a rozum

Anotace: Vypsat se ze zmatených pocitů prý léčí srdce .

Kdysi děvčata měla své deníčky. Dnešní doba si na ně ani nevzpomene. Odkopla je jako nepotřebnou a směšnou věc. Chyba! Zamilování, zmatek, naprostý chaos myšlenek, ubíhajících do dáli a zase narážejících zpět. Na co? Na srdce. No, ale to je přeci směšné! Srdce je jen pumpa. Obyčejná pumpa na krev. Proč by se mělo zabývat našimi pocity? Chvěje se touhou po lásce. Proč? Kde je v něm ten zázračný koutek pro ono chvění, nazývané láska? Co je to vůbec láska? Prý je to jen živočišná touha. Podle vědců. Pudová touha pro rozmnožování. Dobrá. Co s ní potom má srdce společného? Srdce s romnožováním nemá nic společného. Je tedy něco víc, než pumpa? Nevím. To centrum všech pocitů a myšlenek je podle vědců v mozku. Tak proč se svírá touhou obyčejná pumpa na krev? To přeci hlava, ve které mozek sídlí, by měla třeštit a ta je chladná. Ó ano, cítíme ještě toužebné chvění jinde, to je, ale v pořádku. Toto centrum mozek ovládá dokonale. To je to pravé centrum k vyvolávání sexuelního pudu pro rozmnožování. Kdyby tento pud v člověku nebyl, tak by prostě člověk neexistoval. Ale co s tím vším má společného srdce? Nechápu, nerozumím. Jak může být silnější, než rozum? Ten by přeci měl ovládat naše myšlenky i pocity. Ale, jak je vidět, proti lásce v srdci nemá šanci. Je to pěkný binec, to vám tedy řeknu.
Autor vandule, 10.07.2012
Přečteno 571x
Tipy 1
Poslední tipující: ewon
ikonkaKomentáře (3)
ikonkaKomentujících (2)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Dnešní deníček je povětšinou blog.

10.07.2012 23:08:58 | Lilien

NJ, ale deníčky byly tajné a blog vystavuješ všem na oči. Takné záležitosti by měly zůstat tajné, ne? :)))

10.07.2012 23:14:34 | vandule

Na netu jsi anonym, když chceš, takže tajné svým způsobem zůstávají.

10.07.2012 23:16:57 | Lilien

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí