Srdce a rozum IV.

Srdce a rozum IV.

Anotace: Po devíti dnech....Dopis (z něj několik závažných vět)......Koho, že jsem to milovala?????!!!!

Dobrý den paní Vando!
Četla jsem všechny Vaše článečky,básničky..atd.Jsou všechny psány velkým srdcem.Velice Vám za ně děkuji,protože mi opět otevřely oči..Jak se říká..všechno zlé,je pro něco dobré.
Jestli se neurazíte,tak Vám napíši svůj příběh...
V listopadu 2009 jsem na FB poznala člověka XY...ano, byl báječný.Nikdy mi nikdo neříkal,to,co ON!!!Slůvka plná lásky,něhy..Ten Váš článeček..jako bych psala já sama.Nebudu se rozepisovat dál..jen to,že bych za něj položila život...za pana XY................................................Určitě jste pochopila,že jde o toho samého muže,který Vám zlomil srdce.Já se cítím provinile..Vy zklamaná..a ON?....Nejsem schopná nic pochopit,porozumět...vlastně je mi z celé té situace nanic.Lhal nám oběma.Lež je věc,kterou nesnáším..a hlavně on to ví.A nikdy Lež nepřizná............................................Včera jsem v práci otevřela PC..a viděla.. Vaše zpověď po 4 dnech:...rvalo mi to srdce...néé kvůli mně.Ale to,co jste psala byla pravda,kterou jste cítila srdcem.Já bych to o něm totiž napsala stejně.Použila jste jeho slova...
A já zas zjistila,že mi celou dobu lže....................................Nevím,co bude dál..ale myslím,že co se nám všem přihodilo má svůj smysl...a mělo to tak být.Když jsem se rozhodla,že se vrátím,tak to něco překazilo..Osud?..já nevím...Možná,že mě to má posunout o krok dál v životě.A nedělat si o mužích ideály.
--------------------------------------------------------------------------
Nevěřícně jsem zírala na ta smutná písmenka jedné velmi zklamané ženy. Takovéto poznání zrady totiž nezažila poprvé. Vždy se, ale nechala lživým panem XY přesvědčit, že se jí vše jen zdá.

V tu chvíli jsem zapoměla na svůj pocit zklamání a pocítila k ní nesmírnou náklonnost.
Bože! Mé dvoumesíční virtuální trápení je proti jejímu - téměř tříletému a reálnému - naprosto směšné!!!!

Pak napsala:
"Skončila jsem nadobro s tím prolhaným člověkem! S člověkem, který má sice plná ústa něžných slov, ale říká je vlastně jen sám sobě."

Dnes jsme dobré kamarádky, které zjistily, že mají mnoho společného a rozumí si tak dobře, až je to zarážející :)
Možná to bude tím, že jsme ve stejném znamení.
Nebo Osud? Kdo ví?
Mám jí ráda, jako čestného, citlivého a milého človíčka. Mám dokonce pocit, jako bychom se znaly dlouhá léta. Píšeme si, povídáme celé hodiny a obě se moc těšíme na reálné setkání.
Autor vandule, 19.07.2012
Přečteno 598x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (1)
ikonkaKomentujících (1)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Dáš mi na ní tel.číslo?

10.02.2013 23:04:12 | Bakchus

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí