Minulost

Minulost

Anotace: Taky máte někoho takového?

Když ho poprvé zaregistrovala, byli ještě na střední. On byl mladší a v té době to znamenalo dost. Sice fešák, ale nikdy o něm takhle nesmýšlela. Byl prostě mladší. Frajer, sebevědomí, fotbalista, na něj by nikdy neměla. I když se potkávali, nikdy se nebavili, proč taky? Jí mladší kluci nezajímali. A tak si jí našel jiný. Taky frajer, ale starší o trochu. Pak už škola nebyla a on taky odmaturoval. A už nebyl tak mladší. A byli seznámeni. První noc si několik hodin hezky povídali. Ona pila, on ne. Řídil. Říkal jí věci, jaké kluci holkám říkaj. Na to ona nebyla. Věděla, že to umí. Povídali si i druhou noc. Ona zase pila, on zase řídil. Chtěl, ať mu dá pusu. Ani náhodou! Ale dala. Jen na čelo. Pak si chvíli psali, ale neviděli se. Odjel na školu dost daleko. Přišla zima a oni se střetli. On pil, ona řídila. Šla k němu i s ostatníma. Zrovna byla nezadaná. Políbili se. Cítila motýlky v břiše. Páni. Tenkrát mohlo dojít i k sexu, ale ona nechtěla. Nebyla vyrovnaná z předchozího vztahu. A pak nic. Když se potkali na další akci, jen se pozdravili. Jí to vzalo víc, než by si kdy připustila. A tak zas pila, až z toho plakala. Nikdy víc nebudu ronit kvůli frajerovi slzy! Zařekla se. Kéž by. Čas šel, už si nepsali, už se nevídali. Občas na nějaké akci. Ona byla zase zadaná, on zamilovaný do jiné. Když si povídali, tak čistě přátelsky. Už ho neměla v hlavě. Už jí to přešlo. Přišlo léto po několika létech od seznámení. Venkovní akce, ona opět nezadaná. On tam byl. Ale v ní to nebudilo žádné pocity. Prostě tam byl. A oba pili. A pak se líbali. A váleli po louce. Nic víc. Jí to bavilo, ale to bylo vše. Poté žádný kontakt. Prostě léto. Potkali se v zimě na akci. Po dlouhé době se cítila dobře. Do tance se dali až ke konci. On přišel za ní. On přišel k ní. Pozvala ho k sobě. Souhlasil. Přespal u ní. Objímal jí, držel jí v náruči. Zas jí vykládal řeči, jako tenkrát když si poprvé povídali. Možná to myslel vážně. Ale ona na to nevěří. Řekl, že odjíždí na několik měsíců pryč. Byla ráda. Žádné závazky. A přeci doufala, že se ještě uvidí. Opět to byl čas, kdo zahojil vzpomínku na něj. Když se po roce potkali, řekli si jen ahoj.

Autor Princesse, 19.03.2018
Přečteno 666x
Tipy 3
Poslední tipující: Marry31, Anděl, Iva Husárková
ikonkaKomentáře (2)
ikonkaKomentujících (2)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Ano, myslím, že se tu najde víc jedinců, co mají problém s odstavci.

20.03.2018 08:34:09 | Jezero

Někdy to tak život zařídí...jenomže nikdy nevíme jak by to dopadlo, kdyby to skončilo jinak...v tom je kouzlo coby kdyby...

20.03.2018 06:41:19 | Anděl

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí