Manželovi

Manželovi

Anotace: ...

Můj milovaný manželi, můj Zdenku, moje lásko ze všech nejvíc pravá, ano, moje všechno jsi. Od mých myšlenek na Tebe, které mají dávný začátek a jsou bez konce, od mých pocitů, které mi zkrášluješ v každou denní i noční dobu, až po plány, které věřím, že se shodují s osudem a Božími, jsi moje všechno. Když se podívám na svou dlaň, cítím, jak se do ní proplétá Tvoje a jak mě silou uchopíš na důkaz bezpodmínečných citů ke mně a darování mi bezpečí a náklonnosti ve všech jejich podobách. V celé té souhře, o které jsem přesvědčena, že je mezi námi a spojuje nás v jednu (nad)pozemskou bytost, vidím Tvoje oči, které se usmívají a v jejich koutcích se třpytí slza zralosti, prozření, uzdravení a uvědomění si, čím jeden pro druhého jsme. Myslím, že pomalu oba zjišťujeme, co dělá domov domovem, život životem a co má v lidském světě tu největší cenu. Není to velký dům nebo miliony na bankovním účtu, či snad zahrada plná skvostů, které nikdo nemá. Tou pravou hodnotou je čistota srdce a zdravá duše, které dávají našim smyslům to umění rozeznávat a vyznat se bez váhání v labyrintu všech pseudohodnot pozemského bytí. Díky Tobě, Zdenku můj, a citu, který nás pojí, vím, že oba jsme v sobě nechali vykvést ten nejvzácnější ze všech smyslů, nad kterým bdí samotní andělé strážní .. a tím je pravá láska. Dostali jsme dar a je jen na nás, jak moc si ho budeme vážit a střežit. Díky Tobě jsem opravdová žena, díky mně jsi výjimečný muž. Jsme jedno, jsme jedna bytost, jedna mysl, jedno jsoucno .. jsme si sobě minulostí, přítomností i budoucností. A já Tě miluji a budu až na věky. Miluji Tě celou svou bytostí, štěstí moje nejkrásnější. Ctím Tě a budu při Tobě stát až do konce všech světů.

Tvoje milující žena T.

Autor Koza, 08.08.2020
Přečteno 356x
Tipy 7
Poslední tipující: Emily Říhová, jenommarie, jitoush, Frr, Vivien
ikonkaKomentáře (7)
ikonkaKomentujících (4)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Moc krásné vyznání a štěstí mít takový pevný vztah i lásku s uvědoměním si.;-) *ST

08.08.2020 21:58:53 | jenommarie

Děkuji .. ano, je to štěstí

09.08.2020 22:13:56 | Koza

;-)

10.08.2020 16:26:17 | jenommarie

....Je to vzácný dar.....ten nejcennější.....a není to samozřejmost...Ji./úsměv/

08.08.2020 19:55:30 | jitoush

Děkuji, je to pravda ...

08.08.2020 20:52:24 | Koza

Tak to je krásné.

08.08.2020 19:12:05 | Vivien

Moc děkuji .. tohle se píše jen se zavřenýma očima .. děkuji

08.08.2020 19:27:53 | Koza

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí