cozaniknevstreethluku

cozaniknevstreethluku

Anotace: Není to útvar..je to...nezařazený, nezařaditelný, nezneužitelný

Psala sem jako mala ale neuměla sem číst..psala sem svý básně na zdi a okna v tramvajích aby mi to lidi přečetli..jezdila sem z konečný na konečnou a přála si, aby si lidi povídali..měli málo času..hodně starostí..překážela sem..ztratila se..na konci ulice bydlel kluk a měl mě rád..uměl číst a neuměl psát..styděla sem se..styděl se..my ahoj vždycky zaniklo v streethluku..dívali sme se..okem do oka..do srdce..mluvili sme těly..spojili sme se na dlouhý hodiny..noc byla věčnější..láska žila..největší pravda se našla..všechno bylo konečný..sedim zamotaná v dece..vlasy v culíku..čelenka drtí my převislý dzary..poslouchám muziku, co stahuju..zapomněla sem minulost..rozmazávám si řasenku po tváři..černý linie mě celou orámujou..budu vidět..zas jezdim v tramvaji..teď proto..abych ho potkala..a abysme zas mluvili těly..chtěla bych umět zpívat..nahlas..hezky..do noci a do rána..pořád dokola jen jeden song..protože by se mi chtělo..bylo by v tom všechno..a já bych konecně..řekla..co můžu..
Autor veronika, 05.04.2008
Přečteno 447x
Tipy 21
Poslední tipující: ewon, kejtyyy, její alter ego, kryndy, Sorg, už ne pernikova princezna, Rozárenka, Vénëa, Bíša, embryo v hlave, ...
ikonkaKomentáře (5)
ikonkaKomentujících (5)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

verun si úžasná...žádný škatulky ty se nedáš zařadit...seš to prostě ty. krásná věc...

11.04.2008 19:02:00 | paranoidandroid

Neber to jako,že tě kritizuju,ale moc teček,málo velkých písmen.Ale "příběh" skvělej.

06.04.2008 00:04:00 | Arey

:+)

05.04.2008 21:33:00 | Bíša

verun..konecneee ctu neco uuplne poradnyho..poradne ctivyho..uprimnyho..

05.04.2008 20:25:00 | embryo v hlave

psala sem svy basne na zdi a okna v tramvajich aby mi to lidi precetli..

a ten konec me taky dostal...je to sakra silný... a ty řekneš co můžeš... ty už si to řekla... ale proč přestávat..pořád je co říct..i když to nemusí tak vypadat..vždycky je co říct... vždycky...

05.04.2008 17:48:00 | mattoni.uz.neni

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí