2038

2038

Anotace: nenitopovidkynezarazene

touha po obnovení smyslů a velkejch gest. gest z lásky. gest z ano. snaha být za sebou samou a nikdy se neopustit. snaha o pravou lásku. můj milostnej dopis o bezkonečnosti stavu. můj esej o životě života. protože v životě je nejdůležitější život. a láska je láska.
vracím se do tvýho klína. bezduchá. bezmezná. bez /z/měny. nezneužitelná.
podívám se na tvůj nádech. četla sem, jak kluk chtěl dejchat ten samej vzduch jako ona. psal jí noční vzkazy a hledal jí po nocích, když venčil psa. konec je fatální. trapně předvídatelnej. neměl ji. nikdy ji doopravdy neměl. a tak si vzal tu, co se nabízela. ale byl s ní šťastnej. možná to tak mělo bejt. možná to tak má bejt. třeba je to přítomnost. třeba se příběhy kopírujou. třeba ste to vy. je pěkný dejchat stejnej vzduch.
Autor veronika, 05.04.2008
Přečteno 520x
Tipy 17
Poslední tipující: Lilly Lightová, kejtyyy, kryndy, už ne pernikova princezna, mattoni.uz.neni, embryo v hlave, kucky, Vénëa, Bíša
ikonkaKomentáře (7)
ikonkaKomentujících (7)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Tahle miniatura je naprosto úžasná! V životě je nejdůležitější život. Jak trefná myšlenka!

09.07.2015 22:33:35 | Liss Durman

doslova vzato, dýchat ten samý vzduch znamená vlastně.. nedýchat. o smrti z lásky to není a máš pravdu, ta je zbytečná. některé věci jsou prostě takové, jak říká osud.

24.04.2013 18:35:17 | tvoje líčko. ale můj ďolíček

sem mel vzdycky depku z toho ze budu asi muset skoncit s nekym kdo je jen dostupny. tak jsem radsi sam tak to proste dopadlo a jsem rad. dik za par zvlastnich pocitu, co se probudili pri cteni.

28.09.2011 23:26:00 | tenflipskáj dysfunkt

neměl ji. nikdy ji doopravdy neměl. a tak si vzal tu, co se nabízela. ale byl s ní šťastnej. možná to tak mělo bejt.

nektere veci co pises jsou tak pravdive az me desi.. a k tem velkym pismenum, takhle je to genialni, prijde mi to pak strasne spontanni.. holka jsi DOBRA!

14.05.2008 20:37:00 | kejtyyy

ja myslím že tady naky velký písmena vůbec nehrajou roli...de přece o ty slova a věty a i kdyby v nich bylo sto tisíc pravopisných chyb, tak sou strašně krásný...stejnej vzduch...různý lidi. je to někdy těžký, ale dýchat se prostě musí. myslím žes to vystihla;-)

11.04.2008 19:11:00 | paranoidandroid

Pěkný,ale po tečce následuje velké písmeno.

06.04.2008 00:01:00 | Arey

je to neuveritelne silny... nevim, co vic rict..

05.04.2008 22:34:00 | embryo v hlave

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí