Abych nezapomněla…

Abych nezapomněla…

Bylo něco kolem půlnoci…Šla jsem se projít do parku, který stejně jako každý podzim hýřil barvami. Listnatý koberec pokrývající ty hnusné šedé chodníky, vypadal ve svitu měsíce v úplňku, jako barevné moře. Na konci krátké uličky z umírajících stromů, jsem zahlédla malého kloučka. Pobíhal sem a tam a rozhazoval okolo sebe spadané listí…na tváři mu zářil šťastný úsměv. Došla jsem až k němu…zeptala jsem se, co tu tak pozdě v noci dělá…jestli se neztratil…Neodpověděl…jen tam tak stál pod jedním z těch stromů, usmíval se a hrál si s listy…Sedla jsem si na lavičku a chvíli pozorovala, jak padá do závějí jako do nadýchaných peřin a září štěstím…Najednou, mi už nebylo smutno, jako když jsem se sem vydala, ba naopak…jako by všechen smutek a trápení odplul po tom barevném moři pryč a já se cítila volná a šťastná. Už mi nebylo do pláče…chtěla jsem se smát a veselit. Bylo mi krásně…Uvědomila jsem si, že ten malý kluk je pryč…V jednu chvíli si hrál se stromy a v druhou…byl pryč…Doufala jsem,že šel domů za maminkou a že se mu cestou nic nestalo…Pak se ale vynořil zpoza vzrostlého javoru…přišel ke mně…a sedl si…podal mi fialku…krásnou jako den, tajemnou jako noc. Nechápala jsem,kde jí v tuto dobu našel…S upřímným úsměvem jsem poděkovala…On se jen zvedl a vydal se cestičkou pryč…Než ale zmizel za tím velkým javorem…otočit se a řekl:“V noci jsou vidět i světla, která ve dne zastíní slunce.“…Nevím,jak to myslel…Jestli to mělo co dočinění s tou fialkou …Opravdu nevím, ale od té doby…nemám takový strach ze tmy…A ta fialka?...Nosím ji pořád u sebe…abych nezapomněla…

Autor Cizí neštěstí, 28.10.2010
Přečteno 690x
Tipy 1
Poslední tipující: Emilly
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí