Ucháč obecný

Ucháč obecný

Anotace: Ve škole nám učitelka na tabuli napsala čtyři odborné názvy a my jsme měli popsat vymyšlené zvíře nebo rostlinu, které tento název má. No, tady je moje práce :)

Sbírka: Bedna pohádko-povídek

Jedná se o živočicha, jehož dominantním rysem jsou-podle jeho jména-jeho masité uši. Ucháč, lidově uchno, je velice plaché a ohrožené zvíře. Na planetě tohohle živočicha uviděl jediný člověk-já.
Ucháč je asi 60cm vysoký, 3m dlouhý a jeho tělo pokrývá hustá světle modrá srst. Má šest končetin, po čtyřech chodí a dvě má zakrnělé a na první pohled napuchlé. Dvě zakrnělé končetiny vypadají jako uši, ale nefungují.
Uchno má 2m dlouhý, na konci roztrojený chápavý ocas, kterým chytá svoji potravu. Má protáhlou hlavu, která na rozdíl od ostatních částí těla má barvu tmavě modrou a pokrývá ji peří. Uchno má velice citlivé velké oči, nejcitlivější na světě. Vnímá okolí, i když spí. Na hlavě se nachází dvě veliké uši, podobné kokršpanělovým, jenže opeřené. V jeho tlamě jsou dvě řady stoliček a tři řady zubů stejných, jako má žralok.
Uchno se živí vším co najde. Díky mohutným čelistem mu nedělá problém ani slon. Jediné, čeho se nikdy nedotkne, jsou jahody. Má z nich dokonce panickou hrůzu.
Na celém světě jsou pouze dva jedinci, jeden žije v Troubeckém lese, druhý žije v Tichém oceánu na zapomenutém ostrově. Jednou za 30 let migrují do Portugalska a tam se rozmnožují. Ucháči jsou vejcorodí savcoptáci. Snáší jedno vejce, které se po 20 letech vylíhne. O vejce se stará vždy matka, která se podle nejnovějších informací rok stará o vejce v Troubkách.
Ucháč se dožívá 2012 let.
Autor Rezkaaa, 04.08.2011
Přečteno 526x
Tipy 2
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí