Hvězdy

Hvězdy

Anotace: Každý z nás má nějakou hvězdu na nebi.

Hvězdy
Můj pohled míří do nebe, kde vidím několik krásných hvězd, které neuvěřitelně září, září jako tvůj úsměv a oči , na které se můžu dívat celé hodiny, dny , roky...a nikdy nevyhasnout, budou stále zářit tak jasně jako nikdy. Chci se dotknout tvých hvězd, tvých rukou, cítit tvoji tvář ,ten žár z nebe, který na mě působí tak silně ,že se na něj nedá zapomenout.
Cítím je , ty tvé hvězdy mně svítí na mou cestu, ukazují mi směr k tobě ... Chci jít k tobě ,ale nevidím na cestu ,která je v plné tmě ... proto potřebuji tvé hvězdy zářící . Až pohlédnu do tvých očí ,tak to jsou tvé a zároveň i mé zářící hvězdy, které mě až k tobě dovedli. Na nebi jich může být milion ,ale já přesně vím ,které paří tobě, protože jsou nejkrásnější ,upřímné a září tak moc , že nejdou přehlédnout, srdce mě k nim táhne , ten žár ,který z nich jde. Ty si má velká hvězda ,kterou nechci nikdy ztratit , která bude pro mě vždy zářit v srdci ,tak i na nebi.
Autor Eddy, 09.05.2012
Přečteno 505x
Tipy 1
Poslední tipující: David Janovský
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí