Nadějě

Nadějě

Anotace: Někdy je mala,ale někdy velká naděje

Je to věc, která je v nás pořád, pořád nás ovládá velké napětí , ve kterém žijem , nemůžeme ho ovládnout - ono ovládá nás. Čekáme , čekáme , jak vše dopadne, nemůžeme se pohnout z místa , ale neustále o tom přemýšlíme, mluvíme. Napětí je někdy malé a někdy zase obrovské a stresuje nás to, chceme udělat razantní kroky,ale stále to nejde ... I když okolí na nás mluví jinak, jsme zmatení a nevíme co chceme ... Druhá polovička na nás čeká a neustále myslí a ty mě necháváš čekat v tom napětí , co vlastně bude s tebou ... semnou , jestli někdy budeme spolu nebo ne. Napětí ve mě stále je a je veliké , protože neustále na Tebe myslím , připomínám si tě. Když jsme byly spolu ,když jsme prožívali krásné chvíle. A teď mě necháváš v napětí , každý den , v tom napětí a já nevím co je s tebou... Každou noc se mi o tobě zdá , každé ráno se probouzím s napětím,kdy tu budeš ... Kdy se konečně podíváme do očí a obejmeme se ...kdo nezažil pravé napětí mezi dvěma lidmi , nemůže mluvit o oddanosti, lásce , porozumění. Je to neustálé čekání na toho druhého , kdy budou spolu , kdy se konečně políbí a budou šťastní .
Autor Eddy, 12.05.2012
Přečteno 443x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (2)
ikonkaKomentujících (2)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

technická poznámka: "věta, věta."
Ale jestli to má být ukázka rozechvělosti duše tak v pohodě. ;-)

Já se v tom trochu vidím. Ale sám naději moc nemám. A co se týče milované osoby použil bych spíš slovo touha. A pak snad i slepá víra než naděje. Vnější pozorovatel by nejspíš užil slova blbost.
Opravdu jsem nad tím slovem anebo spíš pocitem nepřemýšlel, nevím jestli člověk, který má naději musí být v nějaké zlé, nepříjemné situaci. Nebo to je i v situaci, která by se dala nazvat šťastnou. Naději si trochu představuju jako víru: že to dobře dopadne. Ale nevím, jestli se přitom člověk nějak cítí. To napětí je podle z nejistoty, úzkosti.

12.05.2012 17:06:50 | ewon

je to psane vpodstate v uskosti, ve chvili ,kdy clovek nevi,jakto dopadne atd, urcite souhlasim s vasim nazorem,a diky za nej .

12.05.2012 17:56:16 | Eddy

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí