Bolest I

Bolest I

Anotace: Nekteri,ani nevi, jak nas muze bolet u srdce ...

Nemůžu spát, nemůžu se dívat, protože všude vidím tebe, oči mám rudé s pláče...slzi mi stékají po tváři, pomyšlením na tebe, že tu nejsi mi trhá srdce. Je to prázdný pocit v sobě, jako by mi něco chybělo, jsi to Ty...Kam se podívám vidím jen tebe jak se krásně směješ. Jsem jen člověk jen tvor, který chce žít...ale bez tebe to nejde, protože jsem potkal tebe takovou jaká jsi a to je zároveň nejtěžší věc na celém světě. Tvoje oči jsou jako voda přijde rychle a nečekaně odejde...já jen vzpomínám na ty chvíle, když jsme byly spolu a mohly se na sebe dívat, držet tě za ruce a ty si se jen krásně usmívala, což mě naplňovalo radostí a štěstím. Proč odcházíš ode mne z mého srdce. Jsi daleko a já nemůžu být s tebou, jen v paměti se na tebe dívám chybí mi tvůj úsměv, pohled, pláč, dotyk...nemůžu zapomenout, nechci a ani to nejde, jedno slovo stačí a už tě mám před očima, tvá přítomnost mě naplňuje jako nikdy, ale když tu nejsi je můj svět prázdný, jako bez vzduchu, nedá se dýchat a bolí to. To jsou velké rány, které musím přežít sám a bojovat s tím ale nevím jak...
Autor Eddy, 13.05.2012
Přečteno 419x
Tipy 3
Poslední tipující: Lucy Susan, Liška76
ikonkaKomentáře (2)
ikonkaKomentujících (2)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Není to lehké.Rozumím ti.Velmi se mi líbí upřímné vypsání tvých pocitů.Věřím a doufám,že tohle těžké období zvládneš.Držím ti palečky a věz že se najde lepší.Ta které o tebe bude stát

13.05.2012 20:15:05 | Lucy Susan

tak posledni dobou je to lepsi,diky za optani, jj presne ,uprimne-realisticke psani ode me muzes jen cekat,na tom si zakladam, zadna fantazie apod.,cetla si DOTYKY? ... ani sem necekal,takovy pocet precteni,:),a zitra tu budou DOTYKY 2 - Ktere mam pripravene, ktere jsou mnohem lepsi, procitenejsi...atd, nebudu dale prozrazovat.

13.05.2012 20:32:33 | Eddy

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí