Představa - Sen

Představa - Sen

Anotace: Každý žije pro něco,hlavně pro někoho...

Každý z nás má nějakou představu, sen, pro něco žijeme ,spíše pro někoho ... a to nás drží na tom světě ,že bychom udělali cokoliv pro toho druhého, pro toho koho milujeme. Měl jsem jen malý sen,ale byl pro mě hodně silný,ale ty si mi ho rozplynula během několika sekund . Říkáš jak jsem fajn, dobrý ,ale přesto nemůžeš semnou být ... Každý můj prázdný krok je jako bych padal do pekla , hodně to bolí z toho , že nic jsem neudělali špatně ,ale přesto nemůžeme být s někým , proto jací jsme ... Nechtěl jsem velký sen, chtěl jsem jen s tebou být .
Představy jsou krásný ,ale realita je jiná a bolestivá...nemůžeme život brát vážně protože nikdo v něm nepřežije. Nevím ,ani netuším kam tento boj mezi lidmi směřuje . Lide pořád o něco bojují, spíše o někoho ,ale tyto boje jsou ve většině případů prohrané ...ale já i pře stu bolest ,snahu , slzy ,se pouštím do zbytečného boje. Je to prázdný tunel , ve kterém není na konci světlo , jdeme stále tmou a nevíme co na nás čeká za nástrahy a boje. A tom to je ,že máme nějaký sen jdeme za ním i přes velký překážky.
Autor Eddy, 23.05.2012
Přečteno 425x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (1)
ikonkaKomentujících (1)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Dobrý rap!

24.07.2012 20:21:39 | nepřihlášený komentátor

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí