Stín

Stín

Anotace: Nikdy nevíme , kdo a kde se může objevit.

Kam se jen podívám, vidím tebe jen ... tvůj stín je všude kolem mě, kam-koliv jdu jsi semnou. I když sedím v koutu plný tmy sám, tak tě v té tmě vidím, cítím ,že tu pořád jsi. Stín vnímám jako znamení ,že chceš být semnou a já s tebou.
Nevím sám, proč tě vidím , i když tu nejsi ,ale i jako stín tě můžu vidět a to je dobře, protože mi to dá spoustu radosti u srdce. Buďme spolu, když tě potřebuju a chci tě vidět v realitě . Aspoň tu mám tvůj stín ,který mě vždy zachrání z toho osamoceného kouta . Následuju stín, tebe, protože tě chci ochránit na každým kroku tvé cesty. Chci se tě vtom stínu dotknout,podívat se ti do očí,políbit tě... ale nejde to i přesto je tu pro mě ,vedle mě. Jsem izolován velkou tmou ,nevidíme se ,ale cítíme, každý má svůj stín.
Už se chci probudit do reality, musím přežít v této tmě ,dokud tě neuvidím, po té chci být jen s tebou, protože to už budeme v realitě a budu se tebe moct dotknout. Stín nám pomáhá u nejistých chvílích , u osamocení ,v depresích, když mi tečou slzy, tak semi je snažíš utřít z tváře.
Jdu naproti tobě, tvému stínu, jen tak tě můžu vidět co nejdřív . Važme si každého znamení něco znamená, svého stínu , protože každý má svůj stín,který je tu jen pro nás...
Autor Eddy, 23.05.2012
Přečteno 548x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí