Polibek

Polibek

Anotace: Nejkrásnější je procítěný polibek ... !!!

Nádherné polibky, které mezi námi proběhly jsou nezapomenutelné. Plné vášně, jsou tak krásné, jemné, po kterých se nám rozproudí krev v těle. Vím, že po mě toužíš moc, líbej mě, sváděj mě, dotýkej se mého těla.
Chci tě stále víc a víc, je to jako droga ... , která nejde ovládat. Tolik toužím po tvých polibcích, jako peklo po větším ohni, cítím tvůj žár těla, stále sílí... Tak mě polib konečně, dlouze, vášnivě ... až se v nás probudí neuvěřitelná touha. Pomalu tě chci kousat jako jablko až do ohrisku ... Touživě Tě políbím a líbám tě vášnivě, myslím jen na Tebe,na to jak si naše jazyky pohrávají sami se sebou.
Naše dotyky jsou famózní, cítím tvé tělo na mém, mé srdce mi bije neuvěřitelnou rychlostí a radostí, jako nikdy předtím ... Nevzdaluj se mi, pojď ke mě,blíž,co nejblíže, dokud tě nebudu držet v náručí a už tě nikdy nepustím .
Autor Eddy, 12.06.2012
Přečteno 684x
Tipy 1
ikonkaKomentáře (5)
ikonkaKomentujících (4)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Seru na pravopisný chyby! Líbí se mi to:-). Zažila sem to. Problémy s dechem, neskutečnou přitažlivost, živočišnou touhu a srdce, které se chce dostat z hrud ... a doufám, že to ještě najdu. Pěkné :-)

13.06.2012 18:11:31 | Floragrass

Presnee tak, sem rad ,ze to nekdo tohle pochopil, jak to myslim,velke diky...za nazor,za precteni,a ovsem dalsi nove pribidou zanedlouho,mam dalsi rozpracovane, takze dalsi varka emoci, romantiky, nehy . :) Diky ze ctete, Vazim si to , znamena to pro me dost.

13.06.2012 23:55:02 | Eddy

eee..já vlastně nevím co mi tímto chtěl básník říct..tohoto textu se bohužel nelze dotknout, takže nejde ani procítit. Trochu mi vadí slova polibek, tělo, váseň, touha, které se v textu neustále opakují. Vlastně ono gradovaní, které si asi chtěl vyjádřit se ztratilo.

13.06.2012 15:21:13 | chci_uverit

popis polibku ... mezi dvema osobami , urcite beru navedomi,opakovani slov...,

13.06.2012 15:32:33 | Eddy

hodně slabé porno, navíc plné pravopisných chyb...

13.06.2012 14:01:01 | nepřihlášený komentátor

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí