Paralelní_realita

Paralelní_realita

Anotace: skutečný zážitek . Jen se podělit . Snad vést diskuzi. Sdílet.

Rád bych nějak sdělil všem lidem , že existují paralelní světy. Ode mne to ovšem není výkřik do tmy. Mám důkazy , ale nevím, komu je svěřit . Ty důkazy nejsou výplody chorobného mozku . Nebo několika chorobných mozků , protože existuje svědectví .
Nevím, jak začít.
Představte si, že chodíte do práce každý den .
Máte přesnou docházku a například víte, že 20.října 2011 jste byl v práci od 7:00 do 17:00 . Jenže má to háček . Existuje videokazeta, na které jste VY 20.října 2011 v zemi, ve které jste nikdy nebyl , v domě, ve kterém jste nikdy nebydlel . Ten člověk hovoří stejně jako vy , má oblečené to, co běžně nosíte , hraje na té kazetě na hudební nástroj skladby, které hrajete vy, popíše i jizvu a jak k ní přišel ...
není to jediná kazeta tohoto druhu . a teď si představte , že je tato kazeta podrobena zkoumání v laboratořích . A zjistí se, že je pravá .
A vy víte, že neujíždíte na drogách , máte svědky , že jste byl v práci , dokonce máte dokumentaci, kterou jste v práci vytvářel . A opakuji, nikdy jste tuto zahraniční zemi nenavštívil .

A to je jenom začátek .

Chci toto vést jako prozaickou miniaturu . Vybral jsem si Liter proto, že není moc exponován a nebudu za blázna příliš velké skupině lidí .
Je toho mnohem více ..mnohem . Ale vím, že nemohu ..
Autor prophet_NoX, 01.07.2012
Přečteno 386x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (1)
ikonkaKomentujících (1)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

čet jsem v nějaký duchovědný knize o jakýchsi paralelních osudech, lidech se stejným jménem a podobným životem... Nevím co si o tom myslet- buď je to holt pravděpodobný, že se to někomu přihodí (on si toho musí někdo další všimnout), nebo si to autor vymyslí-

myslím, že Dvojí život veroniky je film o něčem takovym.

Je to bezpchyby zajímavý fenomén, ale prakticky se tím nezabývám.

01.07.2012 23:03:56 | ewon

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí