Nový začátek

Nový začátek

Anotace: Život je jen bojiště,kde neustále jsme na stejném hřišti...

Posledních pár let nebylo nějak slavných, chtěl jsem pořádnou změnu, která mě ukáže, že i já se můžu mít dobře a taky, že ji pocítím duševně u srdce.
I když jsem poznal za poslední dobu spoustu fajn a nových lidí, kteří mě pomohli ve zlých časech, a vím, že tu budou stále. Ale pořád jsem nepotkal tu pravou lásku, která se těžko hledá, jako zlato uprostřed oceánu. Toužil jsem konečně najít někoho, kdo mi řekne vlastně, kdo jsem. Umím dávat lidem a hlavně člověku, kterého miluji. Chci mu opětovat štěstí, lásku a srdce, věci, které jsou k nezaplacení.
Někdo, kdo si mě bude vážit, že tu jsem pro ni ve dne i v noci. Nejdříve jsme spolu randili, jen jako kamarádi, ale už v tu chvíli jsem věděl, že jsi pro mě víc! Náš start lásky byl moc krásný a neuvěřitelný, jenže poslední dobou tě postrádám, nejen já, ale hlavně mé srdce. Pokud tě ztratím nebo se rozhodneš jak-koli , tak mé srdce praskne velkou bolestí. Chci s tebou začít od znova, nedovolím už , aby mezi nás někdo vstoupil, jen mi už prosím věř.
Autor Eddy, 12.08.2012
Přečteno 407x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí