Aporéma

Aporéma

Kdo nemyslí si o sobě špatného, a přesto cítí, že jednal by jinak, kdo vidí nepravosti jako nutné zlo, kdo hledá sedativa na své aporémy, nechť čte dále následující řádky. Pokud je český lid ve svém každodenním jednání tak zkorumpovaný a ustrašený, že bez pohnutí brvy s lehkovážnou důvěrou v pochybné zákonitosti dějin zahazuje pryč to nejcennější, co člověk vůbec má a co ho povyšuje nad ostatní tvory, totiž svobodu, respektive svou svobodnou vůli, jestliže se zříká práva jednat dle morálních norem a nejlepších přesvědčení, jestliže se vzdává svobodné volby zapojit se do tvorby společnosti v níž žije - jestliže se Češi, bez veškeré individuality, už stali opravdu tak bezduchou a zbabělou masou, tak si nezasluhují nic jiného než, aby se požrali mezi sebou. Každý si musí v této divoké a mlhavé době uvědomit svou vlastní odpovědnost a jednat proti této nemoci českého národa, proti korupci, proti ignoraci a všem lidem, kteří svými činy a myšlením zamezují svobodnému jednání. Proto, ať jste kdekoli, vás prosím a vyzývám, nebuďte lhostejní ke svému okolí a reflektujte své činy a myšlení, jestli to co děláte, je skutečně to, čím chcete být. Zabraňte dalšímu šíření korupčnické a ignorantské sněti, kteráž prolézá naší vlastí, dříve než bude příliš pozdě…
Autor Dominik Plesr, 28.12.2012
Přečteno 479x
Tipy 3
Poslední tipující: mkinka, Joe Vai, Bunney
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí