Štěstí

Štěstí

Anotace: Každý musí věřit,že štěstí nalezne.

Každý se ptá sám sebe, co je štěstí, jak jej dosáhneme. Nedá se koupit a ani vynutit, ale dá se získat od člověka se kterým jsme, kterého máme rádi a milujeme. Když nás potká pravé štěstí, tak je to něco k nezaplacení. Druhá polovička je pro nás životní štěstí a mi pro ni, kterého si musíme neustále vážit. Někdo to štěstí potká, ale vůbec si ho neváží, pouze si s ním pohrává, jako s kostkou. Ani neví o co přichází. Náklonnost, upřímnost, důvěra a láska mezi dvěma lidmi je něco krásného na světě, je to čistější než voda v potoce. Vzájemně opětované city k druhému, vyznání, že ji neustále čím dál víc rádi a neskutečně milujeme. Srdce nám buší radostí, oči nám svítí jako dva plamínky, které nikdy nevyhasnou, protože když jsem s tebou, sává ze mě štěstí, radost, že můžu být s tebou, vedle tebe, mít tě v náručí a líbat tě. Chci ti dát své celé srdce, tak moc tě chci. Nikdy tě už neopustím ze své náruče, ze svého srdce. Pokaždé když tě vidím se rozzářím, jako hvězda na nebi. Chci být s tebou hned, pořád, navždy. Dáváš mi toho tolik, že ti to nemůžu ani oplatit, jsi pro mě opravdové a upřímné štěstí, které mě v životě mohlo potkat.
Autor Eddy, 04.01.2013
Přečteno 452x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí