Tvrdí se

Tvrdí se

Anotace: Otevřete své srdce pro toho, kdo si to zaslouží.

V životě se tvrdí, že milujeme, abychom byli milováni – já tvrdím, že milujeme, abychom uměli a dokázali žít. Milovat z celého srdce znamená myslet na někoho jiného než sám na sebe. Zamilovaní lidé, to je vlastně jedna nádherná a čistá duše, která se spojila ve dvou bytostech.

Navzájem se doplňují, cítí stejnou vášen, společné emoce, vše nádherné co před tím nepoznali. Neuvěřitelný pocit, že můžeme létat, protože strach neznáme v lásce. V lásce je to stejné, čím více milujeme, tím více máme strach z konce nebo naražení a tvrdého pádu. Nikdy nemůžeme žít jen proto dobré, protože bez trochy toho špatného nepoznáme to, co je pro nás nejhezčí. Ale vždy je nejlepší nešťastně milovat, než-li lásku neprožít. Kdo v lásku nevěří, není hoden ji nikdy poznat v plné síle, protože nemá sílu přijmout tvrdé následky, které mohou následovat.

Zamilovaný člověk žije z okamžiků, budoucnost a minulost ho nezajímají, vidí jen toho druhého v nádherném světě, ve správný čas, kdy by pro něj udělal naprosto cokoliv. Láska se považuje za jeden z největších citů na světě, protože útočí na srdce, mozek a všechny naše smysly. Pravá a vášnivá láska se pozná tak, že nezná konec nebo si ho velmi krutě najde.
Proto si lidé lásku nepřipouští k tělu, protože se bojí, že opět narazí. Pravda je taková, že si jen nechtějí připustit někoho k tělu, bojí se, že jim ublíží. Skutečnost při tom je taková, že člověk si ublíží jen sám sobě tím, že k sobě lásku nepustí, když za ni budou bojovat, tak o ni nikdy nepřijdou. Všechno má svůj konec, i když si to nepřejeme. S každou minutou můžeme a máme možnost obrátit náš život na ruby a je jen na nás, jak toho využijeme. Nebojte se otevřít pro někoho srdce, čeká tu stále na vás, tak mu srdce dejte, protože milovaný člověk tu věčně nemusí být.
Autor Eddy, 07.01.2013
Přečteno 736x
Tipy 3
Poslední tipující: Neznámá v neznámé době, Kett
ikonkaKomentáře (8)
ikonkaKomentujících (3)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

pro mě by to dostalo zajimavou formu, což je samozřejmě můj subjektivní dojem, kdyby si psal ich formou. Něco jako"S každou minutou můžeme a máme možnost obrátit .." S každou minutou mohu, mám možnost..atd. Pak se lépe soucítí, vciťuje.. taky by to možná chtělo trochu to hodit do trychtýře a nebo naopak vystupňovat, vygradovat..je to krásné co píšeš, mě se to libí, je se mi trošku hůř čte.

15.01.2013 13:38:56 | chci_uverit

jj rozumim... ,to stupnovani mi nejak moc nejde,bo nevim jak na to asi ...

15.01.2013 14:16:55 | Eddy

Pokud někdo někoho miluje,měl by mu to říct...protože se může i stát,že přijde pozdě.


PS:Hezky napsané :-)

07.01.2013 16:23:14 | Kett

Zaujalo te to, nejak ten text bo tak,?

07.01.2013 16:35:13 | Eddy

Zaujalo...prostě a jednoduše to říct na férovku :-))

07.01.2013 16:38:48 | Kett

jj diky, ano presne,tak jak rikate,muze prijt pozde, coz se ve vsech pripadech taky stava.

07.01.2013 16:34:36 | Eddy

Ježíííš..žádný vykání joo? :-))

07.01.2013 16:35:42 | Kett

O.ki, promin :D, jen sbiram nazory, kritiku, jak se to libi a tak,jestli to zaujme bo nikoliv...

07.01.2013 16:38:27 | Eddy

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí