Bude mrznout (prý)

Bude mrznout (prý)

Anotace: Má přituhnout

Meteorologové předpovídají, ža má zase mrznout. No radost z toho nemám, protože zatím každou chvíli prší a tak se dá předpokládat, že při teplotách pod nulou bude pořádná ledovice. No a než posypou chodníky (jestli vůbec), tak to bude asi hodně klouzat.
Horší to bude na zledovatělých silnicích. Moje kamarádka má nedávnou zkušenost, kdy vnučka na takové "sklince" byla nucená jet autem a chytla "hodiny", tedy smyk a zastavila se o jediný strom, který tam v blízkém okolí byl. Naštěstí se nikomu nic nestalo a auto bylo trochu pokrčené a okno u zadních dveří rozbité.
V takových případech se dá mluvit o štěstí.
Já ledovici na silnicích přímo nenávidím, i když jako řidič jsem s ní nikdy problémy neměla.
Spíše mám zkušenosti se závějemi, kdy jsme nevěda co nás čeká, chtěli v zimě projet boční silnicí při cestě k příbuzným na chalupu. No projížděli jsme hodně dlouho, i přesto, že se jednalo asi jen o dva kilometry. Po několika hodinách odhazování sněhu a popojíždění o malý kousek vřed, jsme tu "horu sněhu" přece jen projeli. Ostaní silnice byly sjízdné, ale tato se celou zimu neudržovala, což nebylo označeno, ale zlákala nás,protože vedla docela malebným kouskem přírody nedaleko od Pradědu.
Jinak jěště nás závěje trochu potřápily před několika lety v Krkonoších, už skoro u cíle, kousek od léčebny Vesny v Janských Lázních. No do závěje vjel manžel, vyjet z ní jsem musela já za pomoci vydatného jeho roztlačení, ale to nebylo nic dramatického, jen nás to trochu zdrželo.
Zima v přírodě, nejlépe na horách, je hezká, ale na chodnících a silnicích je mnohdy nebezpečná.
Autor Jarka, 02.02.2013
Přečteno 446x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí