Věci z posledních

Věci z posledních

Anotace: .. aneb.. smrti je občas třeba dát na prdel a tak.. až přijde můj čas, přeji si..



.. aby, pokud mě bude chtít někdo z velmi blízkých vidět, za mnou přišel do márnice a nečekal až na obřad.. tam už to nebudu já.. jen se mě nedotýkejte, takový pocit ve vás nechci zanechat, ostatní si trhněte nohou, nejste na výstavě..

.. aby na mém pohřbu nevládla černá barva, umělé květiny a ukvičená hudba.. chci aspoň jednu kytici tulipánu.. miluji je.. no jasně, ještě bych si asi měla vybrat nějakej song.. zamyslím se.. a doplním.. třeba Santa Maria z live koncertu od Kelláčů.. Jj, to bude v pohodě.. Sice na Santu, ani Maríju nevěřím, ale tak nějak ji mám ráda.. moje vzpomínky, moje mládí a hlavně.. Johny Kelly.. nikdy jsem Tě nepřestala milovat! ;) 

.. neležet na hřbitově, ale pěkně v hlíně, bez té hnusné pixly, pod naší jedlí, úplně vzadu na zahradě.. pokud bude někdo proti, klidně mě můžete vysypat na silnici, aspoň se podívám do světa.. jen mě prosím nikam nezavírejte!

.. a nechoďte za mnou z povinnosti.. na Vánoce, svátky a tak.. víte, že to neuznávám, až budete chtít vzpomínat, otočte hlavu k nebi.. pokecáme ;) (teda.. udělala jsem si tam rezervé.. ale jestli to vyjde netuším.. tak sry, jestli nebudu dvakrát sdílná.. asi prostě čučíte blbým směrem.. )

.. nefotit!! Jednou vytáhnete foťák a to si pište, že vás budu strašit pěkně dlouho.. si pro příště rozmyslíte!

Uff.. ještě něco?

No.. nebudu nikomu zakazovat brečet, to se prostě nedá.. ale až bude po.. zasmějte se a vězte, že to všechno přejde .. Nejsem svatá, ale.. vzpomínejte s úsměvem a v dobrém.. Já na oplátku, když to půjde.. vás přijdu pohladit ve vašich snech..



jedle

Autor Amelie M., 02.12.2014
Přečteno 417x
Tipy 15
Poslední tipující: jitoush, enigman, bogen, Amonasr, MARKO, Jort, knihomolka, básněnka, AndreaM, ...
ikonkaKomentáře (13)
ikonkaKomentujících (7)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

a kurnik...já už to zmáčk...

03.12.2014 13:16:04 | enigman

:) pěkné požadavky...hlavně to s těma svátkama...nechápu proč se kvůli tomu lozí furt na hřbitov...když je člověk mrtvý, tak už stejně Vánoce neslaví :-) život je pro živé...moc hezky napsané ;-)

03.12.2014 09:35:34 | PonnyPrincess

Já jsem k těmhle představám o vlastním funuse děsně rezervovaný, zvlášť od mladých - co já jich už slyšel... Pokaždé je se smíchem ironizuju, co to jen jde. Ale tohle je tak strašně lidský a "normální", že Ti i proti své vůli musím dát ST :-D

02.12.2014 22:48:17 | Amonasr

teď jsi mě pobavil :)) proti své vůli prostě musíš! :)) a tak je to dobře, sem s ST :)) díky ;)

03.12.2014 08:31:49 | Amelie M.

;-))

03.12.2014 09:31:31 | Amonasr

ST... když moje duše opustí svoji schránku už to nebudu já. Bude to jen prázdné tělo. Snad bude ještě jiným k užitku.

02.12.2014 20:22:06 | knihomolka

kdo ví, jak to vše bude.. děkuju :)

02.12.2014 20:27:42 | Amelie M.

dala jsem ti supertip, dpoufám, že mne nebudeš chodit strašit...:-§


osobně? se nechám rozprášit:-)

02.12.2014 20:07:23 | básněnka

děkuji, budu hodná (výjimečně), slibuji :))

02.12.2014 20:27:10 | Amelie M.

hurá...a kdyby řece jen, potřebovala bych pošpitat čísla do sportky:-)

02.12.2014 20:31:56 | básněnka

píšu si :))

02.12.2014 21:20:37 | Amelie M.

Tedy koukám, jak se nám tu tohle téma rozmáhá :)
Víš, co si přeju já? Být rozptýlená v horách, v Krkonoších, tam to mám ráda, pěkně po hřebenech a na sjezdovkách a běžeckých tratích, u Labského vodopádu a u mohyly Hanče a Vrbaty, všude trochu... A kdo za mnou bude chtít přijít, bude muset zvednout zadek z gauče a vyrazit na túru... a ony je ty smutky přejdou, až uvidí tu nádheru :)

02.12.2014 19:43:41 | AndreaM

ach.. tam je krásně vid? :) schvaluju!!

02.12.2014 20:27:25 | Amelie M.

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí