vonapilarum

vonapilarum

Anotace: .]]- kresba D.



jednoho rána jsem se probudil a zjistil jsem,
že všichni kolem mě spí. nenapadlo mě nic lepšího, než se leknout. tma byla průhledná, a tak jsem viděl na všechna ta těla, co ležela, jako by je někdo pohodil. jako loutky. "kurva, co se to kurva děje, kurva", říkal jsem si v duchu, a to slovo kurva mi dodávala odvahy a pomáhalo mi ze všeho nejvíc. člověk, když se bojí, má právo bejt sprostej. a tak jsem klel jako o život a bál se jako nikdy.

"Vona pila rum!"

Už jsou tu vánoce a ježíšek nadělí všem dárky a všichni budou spokojení a šťastní a nikdo se nebude hádat a žárlit a závidět někomu to co sám nemá a lidi se už nebudou vraždit a andělé sestoupí na zem a rozdají všem lásku a pokoru a potom bude celou dobu sněžit a už nikdy neuvidíme zelenou trávu ani teplé žluté slunce a nikdo se nebude mračit protože zima přikryje vše zlé a špatné svou bílou peřinou. A nad horami se už třpytí počátky jara. Přeci jen si nás našlo.

Budu ti kýmkoliv, jen mě, prosím tě, nechej u sebe a neodcházej za jiným listopadovým listím, jsme si souzeni, jen ty a já, jen my dva můžeme být jeden, neodcházej. Na teplo domova, který tě naučil, jak se bránit před ranami osudu, se nezapomíná.
Ani trochu už nezbývá. Z povídky o životě, co měl přijít již včera.

Nikdy se už neukázala v tom samém pokoji, ve kterém jsem ji našel.

Odešla, aby mohla přijít k někomu jinému.

Teď je čas začít zase znovu. A už napořád.




Probudil jsem se do snu, ve kterém nic nebylo a já sám jsem byl prázdný a čistý, mohl jsem začít zase znovu a nedělat věci, o kterých jsem věděl, že je nemám dělat. Je krásné smět začít zase znovu snít.

JE BEZVADNÉ JEN TAK PADAT SVAHEM DOLŮ A NEMÍT STRACH, ŽE SE DOLE ZASTAVÍM

A přesně tak to má být, když se člověk chce cítit svobodný.

Na jižní straně pekelné hory postavili nový Rýmařov. To ta princezna, ona to tak chtěla.
Zítřek přijde a bude zase dneškem, tak jako včerejšky jsou pozůstalé zbytky budoucnosti, a v minulosti se už nic neděje, vše tam zůstává takové, jaké to nemělo být.
Proto postavili Rýmařov na jižní straně hory. Aby měli východ slunce pěkně na dlani.

Jednoho rána jsem se probudil, a zjistil jsem, že nežiju.
Autor CoT, 25.01.2015
Přečteno 538x
Tipy 12
Poslední tipující: enigman, jitoush, Jort, Skořicová princezna, básněnka, Madanik, bezprizorně
ikonkaKomentáře (11)
ikonkaKomentujících (5)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

a já bych řekla, že jaždej trochu žije a nežije...

25.01.2015 19:07:24 | básněnka

Já jsem ráda, že konečně vím, kde je východ u nás. Jinak je to moc hezky napsané :)

25.01.2015 17:59:12 | iluzionistka

Milý COTe občas pročítám tvý věci a nestačím se divit... Jen si tak říkám mít v hlavě všechny ty myšlenky co asi máš a o nich píšeš asi by mi z toho.... No asi bych se zblánil :-D Ale nic ve zlým, tohle je fajn věc .-)

A teď mi prozraď, co s tim má společného Rýmařov ??? :-D Náhoda anebo ne hm ??? .-)

25.01.2015 15:17:58 | Madanik

ahoj, v souvislosti s tebou bude ten Rýmařov určitě náhoda, ale jinak je tam zcela záměrně a má svůj skrytý význam :)
:D

25.01.2015 15:29:42 | CoT

Asi náhoda no .-) Ale je to město, kde sem se narodil, strávil tam dětství, dvacet let života a nejkrásnější místo co znám... a nenechá mě to jen tak když tu o něm čtu tak proto víš .-) A čtu že ho postavili jinde tak abych dojel správně až se zas pojedu podívat domů :-D

25.01.2015 15:34:47 | Madanik

Rýmařovák svý doma vždycky najde, naše město je nezapomenutelné, ať už v dobrém či ne. Domnívám se, že jeho kouzlo tkví v tom, že je krásný pro všechny, kteří se odstěhují a mohou se tam "jen" vracet domů.:)

A ty CoTe, měl bys s tím jít ven, už jsi velkej a máš toliko talentu!

25.01.2015 19:12:14 | Skořicová princezna

ale tam strašně sněží

25.01.2015 19:18:26 | CoT

Nefňukej a vem si kožuch! Tušíš, jaká je zima v Rýmařově?

25.01.2015 19:25:38 | Skořicová princezna

Noo tak to ne :-D Matete mi hlavu oba a to není fér :-D A já vím jaká je v Rýmařově zima... Je zima a pak je kurevská zima :-D Aspoň tak se to říká .-)

26.01.2015 00:06:25 | Madanik

Já jen chtěla naznačit, že jsem z Rýmařova.:D A tam zrovna bývá kurevská zima, ano.

26.01.2015 00:12:10 | Skořicová princezna

a co teprve na hoře osudu

25.01.2015 19:30:19 | CoT

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí