Haunted Ocean

Haunted Ocean

Anotace: ... https://www.youtube.com/watch?v=-Tgm_wRta7s

Nabídni pomocnou dlaň, a sežerou tě celého i s botama. Protože kdo jinému jámu kopá, nemá na to kopat sám za sebe svou vlastní, nebo protože kdo jinému jámu kopá, chce být nápomocný, nebo uškodit, nebo za to dostává plat, nebo chystá léčku, nebo je hrobník? Proč vlastně má existovat Bůh? Co by nám říkala třeba prasata, kdy měla tu možnost? A proč se snažit osidlovat Mars, když nemá spousta lidé kde bydlet tady na zemi?
Jedním z projevů strachu ze smrti je, že po sobě chceme něco zanechat. Někdo má radost, když vidí, jak rostou jeho děti, pak vnoučata, někomu přinese pocit zadostiučinění napsáni knihy, někomu bude stačit, když po sobě zanechá jen hrob a někdo chce osídlit cizí planetu.
Díval jsem se včera na hvězdy. Na západě se do obzoru nořil majestátní Orion.
Dneska už víme, že země obíhá kolem slunce. Při pozorování obzoru se ale vůbec nic nezměnilo.
Realita je osobní záležitost. Vesmír a vůbec vše kolem nás je vlastně uvnitř nás.
Tak jsem se díval a díval jsem se vlastně do sebe? Všechno, co vnímám, vnímám uvnitř sebe. Jaké je to tedy venku, mimo mně? Říká se, že jsou otázky, které nemají odpovědi. A já mám pocit, že je spíš hodně odpovědí, ke kterým ještě nikdo nevynalezl ty správné otázky. Tak jsou ty odpovědi schované a čekají na svá objevení.




Věda nepotřebuje mystiku a mystika nepotřebuje vědu, ale člověk potřebuje obojí. (Fritjof Capra)
Autor CoT, 13.02.2015
Přečteno 450x
Tipy 11
Poslední tipující: Lighter, jitoush, Jort, MARKO, Avola, srozumeni
ikonkaKomentáře (2)
ikonkaKomentujících (2)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Kdo jinému jámu sám sobě ji kope..objevuji tvé polohy teď jinak a baví mě

18.09.2015 14:59:21 | xoxoxo

krásná fenomenologie v posledním odstavci! Dneska mi ten text neuvěřitelně padl do rozpoložení.

16.02.2015 10:10:15 | Bylinná směs

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí