Odcházím do neznáma

Odcházím do neznáma

Odcházím do neznáma

 

Přemýšlím nad odchodem z modrého světa, který se stal mým druhým domovem. Sedím u svého malého psacího stolu, přepjatá nervozitou. Prsty mi kloužou po klávesnici, přetrvávající pocit nejistoty v srdci. Procházím slova, věty, odstavce, které jsem na tomto webu sdílela. Byla to má virtuální oáza, místo, kde jsem nacházela inspiraci, povzbuzení a příběhy jiných lidí. Ale teď cítím, jako by ten svět už nebyl pro mě takový, jako dříve.

Všímám si, jak mi dech zrychluje, jak se před očima promítají obrazy těch, kteří přišli a odešli, kteří mně inspirovali svými slovy a snovými větami. Ale najednou si uvědomuji, že mé místo zde už není tak jisté. Moje myšlenky se táhnou do neznámých směrů, toužím po nových výzvách, po objevování neznámého. Avšak je těžké opustit něco, co jsem považovala za své alespoň na chvíli.

V tomto okamžiku se rozhoduji. S úzkostí a odhodláním chci stisknout klávesu "Smazat účet", ale nenacházím odvahu to zmáčknout. Možná to byl jen virtuální prostor, ale byly zde mé srdce a duše vepsány. Odcházím s díky za všechny ty příběhy, které jsem zde našla, a za všechny ty lidi, které jsem prostřednictvím literatury poznala. Odcházím, abych se otevřela novým dveřím, které mi svět přináší. A ať už tam najdu cokoli, budu vděčná za to, že jsem měla tu odvahu k odchodu z tohoto virtuálního domova a přijetí neznámého dobrodružství.

Autor Misha, 11.12.2023
Přečteno 117x
Tipy 8
Poslední tipující: Ondra, cappuccinogirl, o3_gambit, Frr, mkinka, Žluťák
ikonkaKomentáře (15)
ikonkaKomentujících (6)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Mišulko, neodcházela bych... nezavírala bych si modrý dveře až tak rázně, neházela bych klíče do studny... Pokud jsi z modra unavená, pak ho ber třeba jako chatu, kterou máš někde v nějakým moc hezkým prostředí, kde to máš ráda. Teď tě to táhne jinam, dobře, proč ne, pořád je co objevovat... ale ta modrá chata tu pro tebe přece pořád může stát a čekat, až se vrátíš...a tvý mo(u)dří sousedé si s tebou zas popijou kafe, čaj, co buď... Výzvám se nebraň, Miško, je dobrý se posouvat...ale neber si to, co už máš, když to není nutný. Jen prostě na chvilinečku zavři dvířka a uvidíš, co přijde. Mám tě ráda. A tvý úvahy jsou skvělý.

12.12.2023 10:59:06 | cappuccinogirl

Milá kapučínko,

děkuji za Tvůj komentář plný podpory pro mně. Je skvělé, že mi nabízíš perspektivu a povzbuzuješ mě, abych se nevzdávala toho, co už mám. Je důležité sledovat své touhy a posouvat se vpřed, ale je také hodnotné ocenit a oplatit lásku a podporu, kterou mi blízcí lidé nabízejí.

Tvůj příspěvek přináší krásnou představu o modré chatě jako místě klidu a pohodlí, kde já vždy mohu nalézt oporu. Je úžasné, že mně povzbuzuješ, abych si uvědomila hodnotu tohoto prostoru, a umožnila mu stát a čekat na mně.

Je skvělé, že mně podporuješ v mém rozmýšlení. Je důležité si dávat čas a prostor na zamyšlení, a zůstat také otevřený novým výzvám a objevování.

Mám respekt k tomu, jak mně vnímáš a jak mi pomáháš vidět různé možnosti. Tvá láska a podpora jsou cenné. Děkuji, že jsi se podělila o své myšlenky.

S přátelským pozdravem,
Mišulka

13.12.2023 20:45:33 | Misha

Jen jsem chtěla říct, Míško, že když si chceš otevřít nové dveře (kamkoliv) jiné dveře nemusíš uzavírat. Prostě jen na svůj svazek kíčů...přidáš další :-)*

13.12.2023 20:51:33 | cappuccinogirl

promiň, že jsem Tě hned nepochopila, pro mě modro znamená hodně a bylo by mi po vás smutno, jste tu pro mě jako rodina, je to takové útočiště jakoby druhý domov:-)*

13.12.2023 20:57:35 | Misha

Určitě jsi mne pochopila, zlatíčko, já to teď jen napsala trochu kratčejc :-)

13.12.2023 21:01:25 | cappuccinogirl

Zůstaň.

12.12.2023 07:15:32 | mkinka

ještě chvilku zůstanu:-)

13.12.2023 08:04:03 | Misha

To je dobře.

13.12.2023 13:52:03 | mkinka

Myslím si, že bys neměla nic mazat...přijdou chvíle, kdy je potřeba si dát od něčeho pauzu, jako že jsi možná přesycena tím, co jsi tady dala, vytvořila a s námi se podělila...já si ty pauzy dělám taky, hlavně nedělat žádné ukvapené věci...

12.12.2023 07:12:43 | o3_gambit

děkuji velice za Tvůj komentář, moc si toho vážím, máš pravdu v tom, že bych si měla dát pauzu, ale stejně to nevydržím, pak vezmu tužku do ruky a není to k zastavení...

13.12.2023 20:50:44 | Misha

Misho-tohle je dobře napsaný závažný text ST*

12.12.2023 03:34:13 | Frr

děkuji moc, frráčku, moc si toho vážím:-)

13.12.2023 08:03:44 | Misha

Je to tvoje cesta, Míšo, problém je v tom, že všechny ty tvé pěkné texty zmizí a nikdo si je už nepřečte, a to by byla velká škoda!

11.12.2023 23:06:16 | Žluťák

děkuji Ti, možná máš pravdu, jenže moje múza je přelétavá:-)

13.12.2023 08:03:03 | Misha

Každá múza je taková, potvůrka jedna;)

13.12.2023 08:07:07 | Žluťák

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí