Návody jak „ulovit“ mecenáše

Návody jak „ulovit“ mecenáše

Anotace: Tvorba a skladba lifestylových magazínů formuje smýšlení a konání dívek v měřítku do nedávné doby nevídaném.

Magazíny zacílené na náctileté dívky poskytují „zaručené rady“ jak si ulovit svého milionáře, jak se vyzývavě obléci, přesný popis postojů těla při lovu, označují lokality, kde mohou dívky „ náhodou“ potkat mecenáše. Jde možná o zvláštní typ mimoškolního vzdělávání, po jehož ukončení za příznivých okolností může být dívka konzumně šťastná na mnoho a mnoho let.
Díky skvěle vypadajícím dívkám generace narozených v letech 89+ (jejichž plnost dekoltů a „značkových kabelek“ zapříčinila chemie) a jejich samostudiu na křídě vyvedených časopisech mají dobře situovaní muži o dost snadnější pozici při párování. Úlohy jednotlivých pohlaví se radikálně v posledních cca 10 let změnily. Z někdejších hlavních rolí lovců-alfa samců jsou muži postupně odsuzováni do role statistů, lovené zvěře. Nastává tedy to, že současní pánové nemusí po vzoru svých předchůdců zdokonalovat své lovecké dovednosti, techniky. Na straně jedné nám pánově fyzicky „mohutní“ díky preparátům a cvičení, ale emočně postupně zakrňují.
Nedávno jsem četl úvahu o tom, že nikoli muž, nýbrž žena je iniciátorkou možného párování. Žena o svém zájmu muže informuje vysíláním k signálu ochoty k čemukoli. Pomyslně tedy do množiny partnerek, z nichž může muž vybírat a má šanci u nich uspět, přijdou jen ty, které samy chtějí.
Zacílení magazínů na dívky narozené v letech 1990 a později je prvoplánové a jak by řekla řada zkušenějších dam, jde o klasický případ manipulace, o formování názoru od útlého dívčího věku.
Nyní krátký příběh o dívce postupující podle zaručených návodů“jak ulovit byznysmena“, který mi vyprávěl jeden můj známý.
Na přelomu tisíciletí absolvoval můj dobrý známý manažerský kurz, v němž byly také dívky ve věku 18 až 20 let. On tehdy statný třicátník, byl překvapen (jako beta samec a dost možná i romantik)jak většina ze skupiny dívek okolo osmnáctého roku života téměř unisono sdělovala svůj životní plán. Společným jmenovatelem jejich snah byl úlovek byť ženatého a klidně i plešatého byznysmena nebo rentiéra, který by si je alespoň pár let „vydržoval.“
Věřte nebo ne, jedné z dívek se to o několik týdnů později podařilo, když na jedné z diskoték zaujala místního kontroverzního podnikatele. Vstupní pohovor mezi osmnáctiletou dívkou a podsaditým přibližně padesátiletým mužem dopadl na výbornou. Jen můj známý prý tehdy dost trpěl při pohledu na kolegyni z kurzu, která se rozhostila v klíně vyžilého pána. Roztoužený pán údajně kupoval láhve šampaňského za 1800,- Kč a to s takovou rychlostí a samozřejmostí, jakým je pro našince kupování rohlíků v pekárně.
Po zhruba 3 týdnech dívka staršího sponzora opustila, měl sice prostředky, ale byl ženatý a rozvádět se nechtěl. Bodrý pán jí však na rozloučenou řekl: „jdeš na to dobře, v životě něčeho dosáhneš a víš co, já tě doporučím synovi, co já vím, nikoho teď nemá.“A tak dívka jen postupovala podle rubriky v magazínu. Co na tom, že své lůno propůjčila oběma pánům. Vždyť to je podle časopisu nezbytná daň za udržení si komfortu. Podle současného měřítka a zjištného chování krásné dívky byla naplněna skutková podstata „zlatokopectví“, ale jí to tehdy moc netrápilo.
Manažerský kurz ambiciozní dívka absolvovala s průměrným hodnocením. Nadprůměrné však měla reference od bývalého mecenáše. Proto díky dovednostem, které se neuvádějí do dotazníku pro uchazeče o zaměstnání, prakticky ihned po obdržení certifikátu z manažerského kurzu se odstěhovala do hlavního města, kde „získala“ místo osobní tajemnice přestárlého ředitele pobočky nejmenované firmy. Docela oslnivá kariéra čerstvě devatenáctileté dívky - nemyslíte?
Manipulace funguje do důsledku. Je jedno jaký má název časopis, který dívky čtou, rozhodující je míra nebezpečnosti, věk čtenáře a jeho (ne)zralost.
Autor kudlankaW, 17.12.2012
Přečteno 1050x
Tipy 3
Poslední tipující: MARKO, Joe Vai, Jan Voralberg
ikonkaKomentáře (2)
ikonkaKomentujících (2)
ikonkaDoporučit (1x)

Komentáře

Zeptej se Google na Pravidla Pindulíny :)

04.01.2015 08:58:47 | MARKO

Už jsem shlédl MarKo.

04.01.2015 10:32:30 | kudlankaW

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí