Řeznice zahrála muži na správnou strunu

Řeznice zahrála muži na správnou strunu

Anotace: ...doba vzniku 2011

Existuje lidová moudrost, která praví:

„Téměř všem mužům se tu a tam přemístí mozek z hlavy do kalhot.“

Oprávněnost tohoto konstatování může potvrdit i následující příběh.

V příběhu je možné vysledovat to, jak důležité je, aby byla žena přitažlivá nejen svým vzhledem, ale zejména charismatem, jistou živelností, vitalitou. Jak významné i oceňované jsou schopnosti ženy, která poskytne muži to, po čem opravdu touží.

Za pultem řeznictví působila na většinu mužů jako magnet. Byla přímá, usměvavá, plná života. Opravdu živočišný typ.

Její hruď zdobilo bujné poprsí a pod ním štíhlý pás zvolna přecházel do vyzývavých křivek pánve.

Byl na ni elektrizující, úchvatný pohled. Nejeden muž, ji díky jejímu kouzlu osobnosti, odpustil poněkud zemité vyjadřování. Werich by ji pravděpodobně charakterizoval slovy:

„ Fortelná ženská.“

Milá, pětatřicetiletá prodavačka v řeznictví, okouzlila také pětačtyřicetiletého - ženatého podnikatele. Jeho manželství řadu let fungovalo v nouzovém režimu “Průměrně sehraných spolubydlících.“

Muž toužil po seznámení a setkáních s pohlednou prodavačkou, proto ji brzy oslovil.

Následovalo několik večeří za městem.

Došlo i k nezkrotným sexuálním hrám.

Pod opojnou příchutí rozmanitých her, dokonce zvažoval zajít až do krajnosti. Několik chvil uvažoval i o opuštění zákonné manželky.

Nechtěl však jednat ukvapeně.

Přece jen, jako poměrně úspěšný podnikatel, shromáždil určité jmění.

Řízná žena učinila zralého muže šťastným. Konečně měl opět chuť do života i pocit, že o něj má někdo skutečný zájem.

Měl vedle sebe někoho, kdo se zajímá o to, co cítí, kdo jej chválí a dává mu nepokrytě najevo svou náklonnost. Všeho se muži dostávalo vrchovatou měrou.

Básník by pravil:
"Pohlédni - jak v jedno tělo splývají
Trpí slastnou rozkoší.
Mdlí a sténají"

"Oddávají se zcela – „obžerství těla.“

Toto běsnění hormonů trvalo asi šest měsíců a v této době se z prodavačky v řeznictví, stala dobře situovaná dáma.

Milenec ženě, na vlastní náklady, nechal zrekonstruovat její starší byt. Vybavil ji zánovním vozem, několika zlatými šperky, špičkovým mobilním telefonem.

V době, kdy jeho vztah trval zhruba sedm měsíců, na něj zákonná manželka „uhodila.“

Dala mu ultimátum.

„Jestli poměr do týdne neukončí, předá celou záležitost svému právníkovi.“

Pod tíhou silných argumentů manželky i vyřčených hrozeb, poměrně brzy znervózněl.

Doslova si vynutil schůzku s řeznicí, přestože měla údajně neodkladné vyřizování mimo město. Vytušila naléhavost jeho sdělení, tušila, půjde do tuhého!

Připravila se na nejhorší.

Po svém příchodu rozhněvaný muž sdělil milence manželčiny výhrůžky.
V sázce bylo mnoho.

Než však stačil dopovědět vše, co chtěl, klečela před ním a laskala jej ústy.

Muž, který pozdě odpoledne přijel vztah ukončit jednou provždy, nicméně, odcházel ukojen hned třikrát.

Naposledy její dlaní, v předsíni, ještě než stačil otevřít dveře bytu. S roztřesenými stehny a koleny odcházel od milenky nejistým krokem. Takto zřejmě nemělo proběhnout ukončení jejich vztahu.

Čas plynul, pár dní milenku nekontaktoval, ani ji neviděl. Bylo úterý a měl pár kilometrů za městem jednání s klientem, který už měl dvacet minut zpoždění.


Neklidně popíjel kávu a přes výlohu kavárny zahlédl svou milenku s jiným, zhruba třicetiletým mužem. Objímali se a dlouze líbali.

Byl znechucený.

O pár dní později se mu doneslo, že pohledná žena z řeznictví měla současně několik mužů.
Údajně měla tak značný sexuální apetyt, že jí jeden muž nikdy nestačil.


Náhle muži přišlo vše tragikomické.

Kvůli této žádostivé ženě chtěl opustit rodinu.

Podnikatel v návalu sexuálního štěstí do krásné prodavačky investoval v posledních měsících více, nežli do své manželky.

Snad by znovu, za trochu porozumění i tělesně potěchy, šel i světa kraj...
Autor kudlankaW, 08.10.2018
Přečteno 512x
Tipy 4
Poslední tipující: piťura, ARTeFakty X. Múzy
ikonkaKomentáře (8)
ikonkaKomentujících (3)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Pře- ruš e...nnn oO0°oO°0o

09.10.2018 20:56:22 | ARTeFakty X. Múzy

...nemám
co
dodat

ony nás vždy přeruší
když chceme říci
něco zásadního...
:-)

09.10.2018 20:21:21 | piťura

...nemám
co
dodat

09.10.2018 20:17:22 | piťura

Možná jde někdy o to, kdo víc řízne... a do živého.
Moc pěkně napsaná tahle historka.
Taková ze života... milenky řeznice.
:)

08.10.2018 12:13:40 | ARTeFakty X. Múzy

Je ze života, vyprávěl mi ji jeden nejmenovaný někdejší obchodní partner :)

08.10.2018 12:16:16 | kudlankaW

Těším se na další, budou-li... Márty :)

08.10.2018 12:51:09 | ARTeFakty X. Múzy

Stará věc co jsem kdysi psal ...Nic víc nic méně;)Nemám inspiraci v současnosti...

Poklona

08.10.2018 18:53:19 | kudlankaW

...snad ještě přijde... ta pravá. Inspirace.

09.10.2018 20:21:45 | ARTeFakty X. Múzy

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí