Dotyky II

Dotyky II

Anotace: Stále více vášně, která koluje v nás.

Probouzím se vedle tebe, naše těla se silně dotýkají, každé části těla. Ještě nevnímáš realitu po probuzení a já ti jen fouknu jemným vánkem do pramene tvých vlasů, který máš přes obličej, ucítíš můj dech, který na tebe zapůsobí tak , že otevřeš oči a usměješ se na mě. Později se ke mě otočíš,abych tě mohl mít v náručí . Tvé nádherné dlouhé vlasy mě hladí po mém těle. Velké jiskry skákající v našich očích, probouzí vzájemnou touhu po každém z nás. Jemné dotyky , které provádím na tvých rukou, ramenou, těle ... hladím tě, svádím tě. Říkáš mi ať pokračuju, ať se tě dotýkám čím dál víc, tvé prsty se mi zarývají pomalu do mých stehen. Mé dotyky přechází po celém tvém těle, prohýbáš se vášní a já stále pokračuju. Neuvěřitelné pocity, emoce, kolují v každém z nás, naše oboustranné dotyky. Stálé po tvém hebkém těle pokračují ... je to krásný pocit ,když se spolu dotýkáme, k tomu něžné polibky nechybí. Naše dotyky jsou krásné, upřímné a plné romantické něhy.
Autor Eddy, 14.05.2012
Přečteno 780x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí