Bolesti

Bolesti

Anotace: bolest a lasky

Co je to láska? Jsou to písmena, které často slyšíme od rodičů, přátel, sourozenců a od někoho kdo ví, že slovo láska nejsou jenom písmena. Tohoto člověka jsem poznala jmenuje se Honza. Celou dobu co jsme spolu byly ve volných chvílích my dával najevo jak moc mě má rád, až to přešlo k tomu že mě miluje, ale já ne že bych o tom nevěděla jen jsem si k němu hledala pevnou cestu.Ten to člověk, který miluje a dá nám lásku se v životě objeví několikrát. V jednom jsou ale všichni stejní – milý, hodní a okouzlující.Mám tři příběhy a jeden právě píši. Poznáte jednoho člověka, který je hodný, milý ale také má svoji druhou tvář, kterou však nikdo nevidí je to tvář člověka, který ubližuje nejenom naší duši, v srdci ale také fyzicky. Tento člověk zneužije vaši lásku a hlavně důvěru, aby Vám mohl ublížit a uškodit. Avšak, když tohoto člověka milujete neřešíte nic a řeknete si to bylo jenom jednou. Ale když chlap stáhne na ženu ruku je to na vždy a ne jenom jednou. Když Vám první ublíží a svalí vás úplně na samé dno kde se i 10cm vodě můžete utopit je to to nejhorší co jste zažila. Zavřete se do sebe ale žijete dál co to jde. Po této zkušenosti žijme dál jako by se nic nestalo ale v duši stále máme to ublížení. Dál se smějeme, užíváme si koníčku a přátel, které tu byly a jsou VŽDY pro Vás. Jak je Vašemu srdci? To srdce bylo zničeno několikrát slepeno a zase rozlepeno. Člověk ani neví jak má žít dál s pocitem ublížení na duší a těle. Jak pluje čas poznáváme další a další lidi co vás chtějí ale jde jim jen jedno. Ti to lide jsou ti co vždy okouzlí svým pohledem a vzhledem. Tito lidé využívají svůj vzhled k tomu, aby nás oblbnuly. Každá ale jim vždy podlehne i já bohužel jsem mezi nimi  Ale dá nám to aspoň krok od něčeho k čemu se nechceme vracet. Poté to zkušenosti žijeme zase dále ale už v napětí a v nejistotě. Jako normální člověk, který žije svými koníčky, abychom se nezbláznil na tom to světě. Ale vždy nám, každý vrazí kudlu do zad. Po dlouhé době poznáte člověka, který se vám dvoří, naslouchá, zve na rande a pak i vyzná asku. Myslíte si, že jste s tím to člověkem pokořily svět. Čas plyne jako voda a vy děláte všechno pro člověka, aby byl šťastný a spokojený pro člověka, kterého milujete. Ten člověk až po dlouhé době a společném žití Vám ukáže svoji pravou tvář.Jste spokojeni a šťastni, když jdete do školy, práce a víte že když se vrátíte tak na vás někdo čeká a že věs po cely den někdo miluje. Usínáte vedle něj s pocitem bezpečí. Ale ten pocit vám může rychle zmizet a vyhasnout až změní Vám zase pohled na lásku. Stačí jeden telefonát, jedna smska, kde se vám píše že Vaše nejdražší polovička za kterou by jste lámali stromy a skákali přes rokle se nachazí v náručí nějaké jiné místo, aby spal doma v bytě jak vám řekl , když vám dal pusu na čelo. Jak se cítíte? Jako poražený a zrazený. Ten pocit bez moce jsem už jednou zažila a tedkom zase? Řekla jsem si že už tento pocit nikdy zažít nechci. Zvedne telefon voláte polovičce ale ta je v hlasové schránce, kterou ještě ráno neměla. Ten pocit je jako by vám spadl domeček z karet velkou vychřicí. Své přátelé neposloucháte a proto si nasadíte klapky na oči a žijete jako by žádná sms nepříšla ale už nežijete v klidu ale celou dobu v nejistotě. Za nějaký čas vše je ok a jste zase štastni jako by se nic nestalo. Jedno dne vstanete dřív nachystáte snídani do postele a vzbudíte jemným hlasem a polibkem svoji polovičku ,, mas tu snidani, miláčku,,. On se probudí políbí Vás poděkuje a poté Vás opět políbí na čelo a řekne miluji tě ale musím odjet dom.
Autor Mýšane, 30.09.2012
Přečteno 658x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí