laska a bolest,PŘÍBĚH

laska a bolest,PŘÍBĚH

Anotace: laska a bolest ale i to jak te miluji

Po pár hodinách napíšete smsku zda ještě dojede a kdy. Doručení smsky ale trvá další hodiny a doručení dojde až v pozdních hodinách ale to vy už čekáte v slzách před domem co se zase děje! Čekáte odpověď, zradu a rozlámání srdce na několik kusu. Jeho odpověď vás smete rychlosti podvodu tak hluboko na zem ze vám nepomůže ani nejlepší přítel(kyně), přátelé, které máte.Jak Vám plynou roky, měsíce, týdny a dny tak moc rychle že si uvědomíte, že jste sama a už nemůžete dal. Sama sobě si řeknete DOST smutná ani utrápená nechci být . Chci byt opravdu milována láskou někoho kdo si mě bude vážit. Ale jsme připraveni někomu věřit?
Seznamujete se s novými a novými lidmi ale stále nenacházíte a necítíte nic co by jste cítit chtěli. Pak ale jednoho dne se chcete sejit s milým, hodným i šikovným člověkem, který vás už jenom jak psal ohromil ale nevíte čím a proč. Ale bez sejiti a poznaní nic nezjistíte. A tak přistoupíte ke schůzce. Čekáte za rohem tam také vyhlížíte a čekáte kdo bude stát před restauraci. Projede kolem vás auto v něm šikovný, mladý a pohledný klučina ze slunečními brýlemi na očích a vaše srdce se vám rozbuší jak nikdy jindy a vy si v hloubě duše řeknete at je to on.Zaparkuje a vystoupí a postaví se před restauraci a v ruce mobilní telefon a Vám zrovna zazvoní také smska. S úsměvem na tvaři vykročíte k němu. Na tento pocit a na tuto chvili rada vzpominam porad.
Pak se sejdeme ještě ale jinde kde si cely vecer povidate, smejete se ani nevite jak rychle cas plyne a kolik hodin davno je. Po nekolikata hodinách se přiblizite a z oci do oci se podivate a polibite ho a jedine co potom udelate je ze se usmějte a reknete ze jste to chtěla udelat uz davno. Pote se vydate,smejete stim to clovekem dal a když mate konecne ten pocit ze mu verite a dokonce milujete tak prijde den a rána ze se vam srdce zastavi a roztříští jako ze skla na miliony kousku. Ten clovek vam sice ublizi ale i prestio chcete byt snim ale on ne. Po několika dnech,týdnech vam posle smsku ze na vas stále mysli a ze to byla hloupost. Date mu sanci jen uz ale hledate tu cestu k nnemu delsím obloukem a způsobem. Když uz tu cestu uvidíte a najdete si odvahu a naplánujete spolecnou dovolenou a budoucnost,prostě se řídite srdcem už.Mate v planu mu to říct, ale je to tezke rict nekomu po tom vsem ze ho milujete.A proto vymyslite plan. Dovolena v krasne Praze je to idealni jak vyjadzit lasku. Tri az čtyři dny v Praze je super plan jak vše ríct a vyjadrit se. Ale jak se říká do třetice všeho doreho!!! On vam daval celou dobu lasku najevo a vy jste si to pouze dávala všechno na jednu hromadu,aby jste mu to vyznala 10000x krat vice potom. Vse naplánujete , rezervujete prekvapeni, domluvite spani ale preci nejde něco vyjadřovat-lasku u svých pratel v Praze ze? Tak udelate prekvapeni. Jedna noc bude ta prava kde se vse rohodne a kde zactete koncne zit s timto clovekem se kterym jste NEhrala karty ani piškvorky jak si myslel jen jste si všechno nahromadila ale to byla chyba. Ale najednou když plánujete,zarizujete a tesite se najednou prijdou černe mraky.
A uz od rana citite ten divny pocit co jste nechtěla už nikdy citit. Vecer plánujete krasně straveny u nej vecer pri svickach a vinku jak to bývá ale předtím ještě s prateli posedet ale on místo krásného vecera vam jednou vetou vše smete ze stolu a vase sny,prani,srdce,touha se vam rozplynou. Je jednoduche milovat a davat lasku najevo ale tezší počkat a nespechat. Laska a clovek je velmi krehke pojeti. Ja karty ani piškvorky nehrala s nikym jen cekala na tu pravou chvili.

MILUJI TĚ A VÍM JAK TI BYLO MĚ BYLO TAK UŽ VÍCKRÁT ALE TYTO TŘI PRIBEHY BOLELI. čekam tam, kde relaxuji a kde o me nikdo neví,jen ty víš kde jsem. jsem tu po tréninku a o víkendu.
Autor Mýšane, 30.09.2012
Přečteno 693x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí