Chosen One

Chosen One

Anotace: Partitura příběhu, skládání stylu a koncepce vyprávění, obrazové flashbacky grafického románu, předehra něčeho tristního a energetického.

 

Přicházel jsem o všechny iluze prostřednictvím jednoho energetického kosmického šílence vyprávějící nekonečné příběhy o tancujících, nesmrtelných černoších, reinkarnujících se ve vteřině do dvou nebo tří bytostí narozených v některé příliš vzdálené budoucnosti, poté vypráví další příběhy, které se větví a bouří se proti sobě, aby nakonec srovnali linii a stihly se přesvědčit, že jsou skutečnější než cokoliv co jste kdy slyšeli.

 

Našel jsem se jak unikám něčemu nevýslovně směšnému, natolik vyvolávající smích, že má aura i má mícha excelovala v superklimaxu tavené periody větru jejich bláznovství. Musel to být upřímný povlak filmu, ve kterém vlak narušil korespondenci synchronicity a kontinuity vývoje uměleckého prostoru. Znovu jsem se přistihl, že unikám svým postavám, které nikdy nestvořím a proto bych měl stvořit jen to, co mne nebude pronásledovat do konce života, nebo mne nějak jinak význačně ničit.

 

Rozhodl jsem se napsat knihu, jakoukoliv knihu, která by obsáhla alespoň jeden, krátký příběh z mého života, napsaná poctivě a upřímně, aby byla na očích toho kdo se do ní začte, uvěřitelná, píše ty knihy, protože my všichni umřeme a tečka na konci mizí se vzpomínkou na naši smrt, nebo naše vzkříšení.

A proto mám rád ta krásná tvrzení, krásná jako konstelace krásného andělského hlasu Jacka Kerouacka a jeho mělkého mléčného hlasu nad Vizí Kodyho, to vše napsané a vyhláskované kvůli víře v nevyhnutelně výsledné dílo smrti a znovuoživení v posmrtném nebi, někde na druhé straně té dimenze.

 

Zdálo se jí že vše do sebe s nevyhnutelnou nevýslovností zapadá, jako celá ročenka od počátku do konce vesmíru, když uslyšela prostorové vyjádření hudby, promlouvalo to nejen k jejímu srdci, pumpujícímu a rytmizujícímu všechny úkony v těle, ale zároveň predestinovalo všechny nervové zakončení i ta ke kterým dosud nedošlo a tak viděla všechny vesmírné plány, od stvoření až po současnost, vše jak probíhalo, nabalovalo se na sebe a bralo k sobě hlavního kosmického konstruktéra - rytmus plynutí univerzálního dechu a postupného rozpínavého Tvoření.

 

 

Autor Happyyz, 21.01.2015
Přečteno 672x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí