Tři knihy Bukowskeho

Tři knihy Bukowskeho

Tolik představ v jedné hlavě, v jedné noci v jedné situaci ...
Ve spocený dlaní svírá svůj úd tlukoucí stejně jako jeho srdce hořicí touhou po milování.
Je za opilce, devianta, zvrhlíka, nikdy za básníká či spisovatele erotické poezie. Jen malé procento zralých žen dokázala tento um ocenit a strávit čas s prsty na své vagíně a palcem lustrujíc na šestipalcovém displayi jeho zprávy.
Dlouholeté sledovaní porna pod vlivem alkoholu a jiných drog, kdy se byl schopen vystříkat šestkrát za noc a šest hodin koukat na porno mu bylo inspirací... Když jednou spatřil na socialní síti krásnou snědou ženu.

V beznaději z předchozích odmítnutí mladých slečen a nelíbivými reakcemi k jeho osobě poslal slovy SOS vzkaz v láhvi vyplavený oceaném u dívčin do hněda opálených nohou, které měli stejný půvab jako dlouhé nohy dívek prochazejících se po molu mezi diváky a porotou.
Její nohy se však bořili do jemného písku, místo slintajících chlapíku se na ní sápal záliv z oceánu a společnost jí dělal měsíc.
Byl v úplňku aby zachytil dokonalost situace.
Autor Plamen, 25.07.2020
Přečteno 316x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí