st 15.5.2013

st 15.5.2013

st 15.5.2013

Sophie byla jiná. (Jasně, že takhle začíná každej brak, ale tohle už není začátek, … ale chabá výmluva.) Sophie si ráda hrála s ohněm. A podle ústavního zákona to v sobě popírala. Její vlasy tančily jako plameny ve víru jejích nálad. Když měli lidé choutky dotýkat se jejích vlasů, spařila je pohledem. Sophie se nestarala o zdravou výživu ani prodavače hotdogů. Svědomitě dusila plamen v sobě a nenapadlo jí, že jednoho rána se jí to opravdu povede. Nikdo jí neřekl, jaké důsledky má svědomité jednání. Nikdo s tím pochopitelně neměl zkušenosti. Byla to vlastnost fungující za ideálních podmínek při zanedbání odporu prostředí. „Domnívají se, že prostředí tedy skutečné umí být odporné,“ pomyslel si.
Sophie trpěla svědomitou snahou(jako správný spořádaný člověk) šíleně se nudit. Pochopila, že moderním nástrojem hromadného ničení není vodíková puma, ale obyčejný denní tisk pro obyčejného denního humanoida. Každý člen oficiální komunity pavouků, Zuzany Bubílkové a jiného obtížného hmyzu potvrdí, jak lehce se vám prostřednictvím novin dostanou do hlavy.Noviny trpí předpojatostí vůči ohnivým lidem. Přecházejí do ofenzivy a násilím je tisknou na papír, dokud nepřestanou zářit, nebo nepřejdou na levnější a ekologičtější zdroje, než je zápal pro věc. Například na obnovitelné a nevyčerpatelné zdroje solární energie s aktuální návratností 0,9 % a lidské blbosti – k nezaplacení. Indiáni měli pravdu. Fotky kradou duše. Minimálně ty v tisku ano. A dělají z nich pouťová balonková zvířátka. Sophie na mě čekala vysedávajíc v oknech vysoko v oblacích. Společně s cigaretou v ústech postupně vyhasínala.
Autor Swallow, 15.12.2013
Přečteno 551x
Tipy 2
Poslední tipující: Robin Marnolli, hanele m.
ikonkaKomentáře (1)
ikonkaKomentujících (1)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

...zasloužilo by si to pokračování;-)

16.12.2013 00:10:24 | Robin Marnolli

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí