Co si neseme s sebou

Co si neseme s sebou

Anotace: Sedím tu a píšu, nic víc

Sbírka: Odhalení

Když se člověk narodí, narodí se do nějaké rodiny. Třeba do rodiny, která už má hyperaktivního nezvladatelného syna. A nese si to s sebou celý život. Může být sebechytřejší a sebevíc se snažit, může před tím utíkat, ale to nikdy úplně nejde, vždycky ho to dostihne.
Co s tím?
Nic. Pokud má ten člověk srdce a zodpovědnost, nic s tím nenadělá. Je tím poznamenaný a tím to hasne.
Víte co, jsem naštvaná. Jsem hrozně naštvaná, že tomu tak je. Můžu se sebrat a odjet do školy do jiného města. Najít si tam přítele a strávit u něj nějaký ten víkend. Může mi s ním být neuvěřitelně dobře. Svět mi může připadat dokonalý. Chvíli.
Pak se musím vrátit domů, zjistit, že nemám klid na učení, že mého bratra závislého na počítačových i jiných hrách vyhodili z práce a nabýt pocitu, že už to tak bude pořád. Že on se vždycky nechá vyhodit. A kdo ho jednou bude živit? Mno, asi jsem se narodila proto, abych ho živila. Asi jsem tu jenom kvůli tomu, nebo aspoň někteří od nás z rodiny si to nejspíš myslí.
Někdy mi přijde, že ať udělám cokoliv, nikdo z toho nebude mít radost, protože přijde on a smaže to.
Já vím, že bude zas chvíli líp, jenže ono zas asi bude i hůř. A já nesnáším, že to není moje vina a přesto je to moje věc.
Autor Jeninas, 17.05.2011
Přečteno 533x
Tipy 2
Poslední tipující: ewon
ikonkaKomentáře (2)
ikonkaKomentujících (2)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Děkuji =) Tak snad zas bude líp... Musím tomu věřit, jinak bych se zbláznila :-D

31.05.2011 19:16:00 | Jeninas

Hyperaktivita dětí poznamená celou rodinu, pro tebe jako sestru je to hodně složité, jelikož se většina pozornosti právě stáčí na hyperaktivního bratra. Pro rodiče je to asi ale mnohem horší, nejen z výchovy jsou nešťastní ale také musí chodit do zaměstnání, a vše je potom hodně únavné. sourozenec za svou poruchu vlastně nemůže, ale omlouvat ho tím se také nedá. Je to složité a chápu Tě.
Hodně silné nervy přeju...

28.05.2011 22:09:00 | Javavia

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí