Ráno :)

Ráno :)

Anotace: Ráno, raníčko, dřív než vyjde sluníčko... - Jestli vůbec vyjde... :D

  Sedím v autobuse, v uších sluchátka a levý spánek nalepený na pekelně chladném, možná namrzlém okně. Fascinovaně zírám na obzor. Tma už pomalu ustupuje krvavému východu. Nebe se zabarvuje doruda, přes jasně růžovou až do oranžové. Kdyby mi ve výhledu nebránily siluety kopců a Lipnického hradu, určitě bych už viděla slunce. To, na které se už po tolika mrazivých dnech tak těším. Je zvláštní, jek se některé věci jeví, než se konečně doopravdy ukážou. Ty barvy už ve mě vzbuzují strašnou nedočkavost, takovéhle velkolepé entrée jsem snad ještě nikdy neviděla.   Koukám dál, paprsky pořád nikde. Už mě to začíná dosti provokovat. Najednou se ale ony křiklavé tóny těch vášnivých barev začínají rozplývat přes fialovou, modrou až do šedi... Tak to mě dopaluje! Z ničeho nic se spouští liják ve kterém se objevují sem tam vločky velké jako trakaře. Zjišťuji, že ke své smůle nemám deštník a kapucou moje bunda naneštěstí také nedisponuje. Holt se musím smířit s tím, že ať den začíná jakkoli úžasně, vždy se stane něco, co ho spolehlivě pokazí. Vystupuji z autobusu , okamžitě mám mokro za límcem. Zhluboka se nadechnu (div se neutopím kapkou, která mi zabloudila do nosu) a s kyselým výrazem a hlavou vtaženou mezi zdviženými rameny vykračuji loužemi vstříc dalšímu nepříjemně dlouhému dni ve škole.

Autor Týna, 02.03.2012
Přečteno 674x
Tipy 7
Poslední tipující: Lenka Krásnodvorská, Gregy, Wor, Lirael, hanele m.
ikonkaKomentáře (12)
ikonkaKomentujících (6)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Popisovat běžné denní situace není jednoduché. Popisovat je tak zajímavě, jak to dokážeš Ty, už svědčí o umu a talentu.

10.09.2012 22:07:03 | Gregy

:) Ten talent... To nad ani né... Spíš se snažím slovy "namalovat" to, co bych těžko zachytila na papír. Ať se totiž snažím s tužkou nebo štětcem v ruce jakkoli, nikdy se mi to nepovede tak, jak bych si představovala. A tak to zkouším s písmenky :)

11.09.2012 14:10:17 | Týna

někdo se umí radovat i z maličkostí...

11.04.2012 19:40:47 | Black Sardinian

Mě to občas dělá problémy ale čas od času jsem jak malý dítě a mám radost i z obyčejnýho paprsku co vykoukne zpoza mraku :) :) :D

11.04.2012 19:43:23 | Týna

taky je fajn, ale taky bych ju dala do miniatur, na povídku je maličká a nemá děj
ale vypadá to že až se rozhodneš psát větší "kusy" že ti to půjde - a chválím že si dáváš pozor aby to bylo bez chyb :o)

28.03.2012 21:17:26 | hanele m.

Tak jo, hodím to do tam :) Teda, koukám že budu mít samý miniatury :D Ale ono to nevadí :)
Jo, na chyby koukám, sice občas taky napíšu blbost nebo překlik ale snažim se to mít dobře, protože vim jak to občas bije některejm lidem do očí :D A mě občas taky :D

28.03.2012 21:20:34 | Týna

budeš královna miniatur :o)

28.03.2012 21:21:36 | hanele m.

Jé, no to určitě :D :D :D A na hlavě budu mít miniaturní korunku a sedět budu na miniaturnim trůnu, viď? :D

28.03.2012 21:22:54 | Týna

a budeš psát na miniaturním compu:-)) a napsala jsi to hezky:-)

28.03.2012 21:24:37 | kočkopes

:D Jo, jen musim nějakej ten minicomp sehnat :D Hodil by se :D Díky ;)

28.03.2012 21:26:48 | Týna

Byl bych kapucí i parapletem
byl bych svitem slunečním
kéž mládí květu neodkvetem
a každý den je svátečním

Byl bych polibkem a taky dlaní
byl bych knihou, plyšákem
kéž nalezneš jej, moje paní
ač králem jest, či pěšákem...

Tajemný EM (ST)

15.03.2012 11:42:16 | nepřihlášený komentátor

Moc hezká básnička, Tajemný EM ;) Zdá se mi to, a nebo je vážně vymyšlená v reakci na mojí povídku? :)

15.03.2012 17:06:20 | Týna

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí