Ty a stále Ty

Ty a stále Ty

Anotace: V zivote potkavame lidi, nekteri zustanou,ale nekteri odejdou.

Někdo novy mi přišel do života , někoho sem potkal, na někoho se poprvé díval , později držel, začal jsem mít rád a víc než rád ... a ty vis, ze si to byla Ty. Když se zadívám do tvých očí ,už nemůžu uhnout jinam ,jsou svůdné , krásné , sexy ,bojovné . .a to se mi libí. Libí se mi , jak vše děláš, mluvíš, díváš se na mě ...Když slyším tvůj hlas, tak vím , že si poblíž a to mě těší ,ze tě tu mám jen pro sebe ,jenom Tebe. Ty , ty , ty ... dvě písmenka ,které mi dávají mnoho a daly víc než sem si zasloužil ,budeme na to stale myslet ,na ty krásné chvíle, momenty, Když jsme byly jen spolu, zamyšleně se na sebe dívali, smáli ,drželi se ... trávili všechen čas. Poznal jsem co je život, ty si ten život ,kvůli kterém na tom světě jsem,bez tebe se nedá žít ,bez tebe se nedá byt ... Cítím tvé vlasy na mém tele, tvé rty , porad tě cítím ,i Když tu nejsi ,ale vím ze tu jsi a díváš se na mě... Stale budeme spolu,stale budu tu pro tebe. Chci žit, chci s tebou byt, Ty stale jen ty ,nikdo jiný. Když tě slyším,Když tě vidím mé emoce se rozplynou ...nechci nic jiného ,než ucítit tvé překrásné hebké rty... jak mě políbí .
Autor Eddy, 11.05.2012
Přečteno 396x
Tipy 1
Poslední tipující: Anjesis
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí